- The job holder supports change management activities (assessing change impact, defining performance's indicators, engaging stakeholders, developing communications plan, survey, tracking progress and reporting performance results).
- The job holder manages communication activities, user support, content development on digital channels and supports users on the implementation of change/adoption.
- The job holder supports the implementation organization of the Bank's culture and core values programs for the Human Resource Division
- Change Management Support
- Conduct change impact assessment and stakeholder analysis (for internal and external stakeholders).
- Developed change management plans.
- Engage and support stakeholders through change implementation.
- Develop and implement communication plans and track progress.
- Evaluate and report on performance results / efficiency of communication and transformation change implementation activities.
- Support design, planning, pilot preparation and implementation of initiatives.
- Prepare reports for discussions and updates on transformation initiatives.
- Prepare requirement specifications from customer journeys and define needs
- User Support và Communication Collaterals
- Develop and manage user manuals / guidelines, materials, customer support scripts.
- Partner with feature development teams to design and develop digital user experience, plan and develop useful, usable content including instructional text, error and confirmation messages.
- Translate complex concepts into easy-to-understand interactive experiences to support online users to complete interactions smoothly and effectively.
- Create and manage content on digital channels for new features.
- Create, edit and manage content for communication campaigns.
- Actively research, collect information, update new market trends to develop new content strategy.
- Conduct surveys, collect, manage customer feedback, propose solutions to provide improved support to users.
Key Relationships - Direct Manager
Head, HR System Administration
Key Relationships - Direct Reports
None
Key Relationships - Internal Stakeholders
Teams within the HR Division and relevant departments in the Bank.
Key Relationships - External Stakeholders
Partners providing professional services
Success Profile - Qualification and Experiences
Domain Expertise
- More than 07 years of experience in the same field.
- Demonstrated experience supporting change management strategies and plans
- Superior writing, editing, and proofreading skills in English and Vietnamese languages
- Experience planning for and developing useful and usable content
- Experience supporting project management and organizational change projects
- Demonstrated experience creating online/digital content and executing on content strategy within the interactive space
- Demonstrated experience developing web/app content
- Demonstrated experience translating complex concepts into easy-to-understand interactive experiences to support online users
- Knowledgeable on digital technology
- Bachelor's degree in Communication, Technology
- Professional change certification in PROSCI / ADKAR will be advantageous
- English proficiency requirements are pursuant to Techcombank's policy.
Kem Tràng Tiền thành lập năm 1958. Tên gọi cũng chính là nơi đầu tiên kem được bán và sản xuất - "Tràng Tiền". Từ đó tới nay, qua bao thăng trầm cùng sự phát triển của thời đại, Kem Tràng Tiền vẫn đang tồn tại và tiếp tục phát triển tại số 35 Tràng Tiền, quận Hoàn Kiếm, Thành phố Hà Nội
Đi qua bao năm tháng, Kem Tràng Tiền đã trở thành biểu tượng gắn liền với ký ức của những người con hướng về Hà Nội.
"Phi thực Kem Tràng Tiền bất thành người Hà Nội"
Kem Tràng Tiền thuộc Công ty Cổ phần Kem Tràng Tiền được sự tin tưởng và mến mộ của khách hàng đã càng ngày càng phát triển trên toàn đất nước và hứa hẹn sẽ luôn giữ được nét đẹp xưa với câu nói quen thuộc của Kem Tràng Tiền : “ Hương vị vượt thời gian” Khi thời đại đổi thay, thương hiệu kem "quốc dân" cũng sẵn sàng chuyển mình! Bước đột phá chuyển mình của Kem Tràng Tiền khi bất ngờ thay mới nhận diện thương hiệu sau 60 năm lịch sử!