- Inbound:
- Maximize online sales opportunity by ensuring good ATP% for each store through periodic stock monitoring, especially during campaigns.
- Manage platform inventory, replenishment calendar and supply parameters to ensure healthy working inventory across all fulfillment centers. Use smoothly FFM tools.
- Manage supply constraint situation by aligning with all stakeholders on stock allocation and recovery plan.
- Able to maintain the inventory quality by consistent monitoring working closely with Demand Planning, Commercial and Marketing team on Liquidation plan.
- Manage daily, weekly stock reconciliation across fulfilment centers, Order management system and SAP.
- Manage Platform charge reconciliation for Physical distributor and collection costs with actual order execution as well as all claim back to platform.
- Review return and cancellation orders and report trend and risk to impact business.
- Analyses exceptional or sensitive movement to ensure compliance.
- Analyses campaign activities- all the factors impact to our PD cost.
- Stock & Order management:
- Extract orders and stock data from warehouse platform, OMS & SAP to review order status, return and cancellation orders impact to stock gap.
- Analyses reason of gap and action to prevent this gap.
- Comply to all inventory management guideline and group norm.
- Raise ticket for all the gaps and coordination to all stakeholder to solve all gaps.
- Strong in experience in VBA, SQL, Power BI tool to simplify data processing and analytics.
- Strong analytical skills for root cause analysis as well as mutual.
- Strong interpersonal skills to work with multiple business partners within and outside the organization to reconcile data.
- Able to work under pressure of short daily deadlines
- Effective communication skills.
- Highly adaptable with a “can-do” attitude
- Attention to details.
- High level of accuracy and responsibility to follow through
- Personality: honest, trust worthy, respectful, sensitivity, flexible, integrity
Kem Tràng Tiền thành lập năm 1958. Tên gọi cũng chính là nơi đầu tiên kem được bán và sản xuất - "Tràng Tiền". Từ đó tới nay, qua bao thăng trầm cùng sự phát triển của thời đại, Kem Tràng Tiền vẫn đang tồn tại và tiếp tục phát triển tại số 35 Tràng Tiền, quận Hoàn Kiếm, Thành phố Hà Nội
Đi qua bao năm tháng, Kem Tràng Tiền đã trở thành biểu tượng gắn liền với ký ức của những người con hướng về Hà Nội.
"Phi thực Kem Tràng Tiền bất thành người Hà Nội"
Kem Tràng Tiền thuộc Công ty Cổ phần Kem Tràng Tiền được sự tin tưởng và mến mộ của khách hàng đã càng ngày càng phát triển trên toàn đất nước và hứa hẹn sẽ luôn giữ được nét đẹp xưa với câu nói quen thuộc của Kem Tràng Tiền : “ Hương vị vượt thời gian” Khi thời đại đổi thay, thương hiệu kem "quốc dân" cũng sẵn sàng chuyển mình! Bước đột phá chuyển mình của Kem Tràng Tiền khi bất ngờ thay mới nhận diện thương hiệu sau 60 năm lịch sử!