Position Overview
Ensure flawless ground execution of the tours and itineraries planned.
Responsibilities:
● Assign jobs to tour guides, vehicles suppliers, drivers etc
● Reserve services from suppliers for each booking
● Communicate with Inbound Teams to ensure smooth Operations and Reservation
● Brief guides in detail for each booking
● Manage Tour Plan System for Job Order to guides and drivers
● Manage Tour Plan System for Cash Advance Report for tour guides
● Manage Tour Plan System for Guide Fee Report of tour guides
● Submit Cash Advance and Guide Fee Request to Supervisor/Manager for the approval
● Provide feedback and coach: guides, vehicle, and suppliers to minimize complaints and our environmental impacts
● Discuss with our supplier about our responsible tourism commitments and requirements
● Manage Guides’ KPIs by using the Customer Satisfaction Surveys
● Support Supervisor/Assistant Manager/Manager in recruiting and training guides
● Inspect new suppliers as per schedule with Product Team
● Attend scheduled meeting with Operations Team
● Coordinate annual guide training including topics on responsible tourism and ensure that the right message will be discussed to minimize travelers negative impact and maximize positive ones
● Attend staff training
● Ride along with guide and clients to monitor the quality and maintain relationships with suppliers
● Raise hot issue/s with solution to Supervisor/ Manager
● Implement EXO Responsible Travel policy, Wildlife Code of Conduct, ChildSafe policy and Ethical code.
Qualifications:
● Bachelor’s degree in Tourism or related field
● At least 2 years at the same position
● Good command over verbal & written English. Other language (German or Spanish, French..) is a plus
● Experience in Travel Company and Operations Task
● Interest and/or experience in the travel industry
● Understanding of sustainability and responsible tourism is a plus.
Skills:
● Very detail oriented and service minded
● Good communication and execution skills
● Excellent skills in Microsoft Office & Travel software
● Be able to suggest improved ways of working to positively impact people’s life and the environment
Benefits:
● Work in a friendly working environment and good team building activities
● 18 days of annual leave and can be carried to the next year
● Parking fee support
● Health insurance and accident insurance
● Other benefits according to the festive seasons will be shared at the interview
● Flexible working style, can work from home or at the office
● Participate in all online training programs of the whole EXO Group
● Priority pricing policies for family’s trips
● 13th month salary up to the business performance of each year.
How to apply:
As an equal opportunity employer, if you have a passion for travel, believe that travel can be a real force for good in the world, and have skills that can help us achieve our mission, we would love to hear from you.
Interested candidates are invited to send your CVs with a covering letter in English to HR department at jobsvietnam@exotravel.com
Kem Tràng Tiền thành lập năm 1958. Tên gọi cũng chính là nơi đầu tiên kem được bán và sản xuất - "Tràng Tiền". Từ đó tới nay, qua bao thăng trầm cùng sự phát triển của thời đại, Kem Tràng Tiền vẫn đang tồn tại và tiếp tục phát triển tại số 35 Tràng Tiền, quận Hoàn Kiếm, Thành phố Hà Nội
Đi qua bao năm tháng, Kem Tràng Tiền đã trở thành biểu tượng gắn liền với ký ức của những người con hướng về Hà Nội.
"Phi thực Kem Tràng Tiền bất thành người Hà Nội"
Kem Tràng Tiền thuộc Công ty Cổ phần Kem Tràng Tiền được sự tin tưởng và mến mộ của khách hàng đã càng ngày càng phát triển trên toàn đất nước và hứa hẹn sẽ luôn giữ được nét đẹp xưa với câu nói quen thuộc của Kem Tràng Tiền : “ Hương vị vượt thời gian” Khi thời đại đổi thay, thương hiệu kem "quốc dân" cũng sẵn sàng chuyển mình! Bước đột phá chuyển mình của Kem Tràng Tiền khi bất ngờ thay mới nhận diện thương hiệu sau 60 năm lịch sử!