Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Du lịch nước ngoài
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Key Accountabilities
Quality Assurance (80%)
- Build up and implement the Quality Assurance procedures for Call Center (CC).
- Assure CC is operated and provides services following procedures and guidelines.
- Early detect/ inspect issues related CC operations, then propose appropriate action plans to correct and fix issues, implementing service recovery and prevent the issue recurrence in the future.
- Conduct training/ refresh training for CC staff.
- Create standard works for CC’s staff and make sure them follow and apply on their daily work.
- Co-operate with relevant Departments on improving customer services at Call Center.
Back-up force for CC in daily work (10%)
- Plays the roles of back-up force for CC when needed, support CC’s staff to handle the customer‘s complaints
Others (10%)
- Join as a key member in CC’s activities, projects…
- Contribute to maintain professional office environment by ensuring compliance with company policies (labor regulations, office rules, dress code, working time etc.)
- Positively recommend changes in workflow to increase service quality, decrease paperwork and turn-around time.
- Perform other tasks as assigned by managers from time to time
Benefit
- Competitive salary (100% salary during probation).
- Bonus: 13th-month salary and the performance-based bonus of up to 30% of the total annual package.
- Full social insurance, personal accidental & health care insurance, group life insurance (death and dismemberment).
- Provide an advanced Health Medical pre-check-up from the 1st week of your probation.
- Gifts for new comers and on special occasions
- Modern facilities in the spacious office
- 15 Annual leaves
Yêu Cầu Công Việc
- Graduated University/ College
- At least 3 years’ experience in CS of Life insurance company. Experience in QA is an advantage.
- Good customer services experience, esp. at Call Center
- Demonstrate accuracy and thoroughness. Work in an organized manner.
- Effective communication skills: writing, speaking and listening.
- Ability and willingness to learn and adapt to the company working environment.
- Ability to contribute to a productive work environment: positive, team-oriented, customer-oriented.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 25 - 40
- Lương: Cạnh tranh
Video Tuyển Dụng
Công ty Cổ Phần Kinh Doanh Len Sài Gòn tiền thân là Xí nghiệp Dệt Len Sài Gòn được thành lập theo quyết định số 7433/QĐ-UB-KT ngày 03/12/1999 và quyết định số 7983/QĐ-UB-KT ngày 28/12/1999 của ủy ban nhân dân thành phố Hồ Chí Minh với chức năng sản xuất các sản phẩm tiêu dùng, dệt may, thêu, đan, thiết bị, kinh doanh thương mại, dịch vụ tổng hợp, xuất khẩu trực tiếp, kinh doanh bất động sản, kinh doanh khách sạn, kinh doanh nhà hàng ăn uống….. Hiện nay, sản phẩm của Công ty được tín nhiệm của người tiêu dùng trong nước cũng như khách hàng quốc tế Công ty đã xuất khẩu sản phẩm của mình đến nhiều nơi trên thế giới như: Các nước EU, Úc, Nhật, Hàn Quốc…. Sản phẩm của Công ty bao gồm nhiều chủng loại khác nhau phù hợp với nhu cầu từng loại khách hàng, từng thị trường cụ thể. Chính sách của Chính phủ ngày một thông thoáng, đồng thời Công ty được sự quan tâm giúp đỡ của Ủy ban nhân dân Thành Phố Hồ Chí Minh và các cấp ban ngành đã tạo điều kiện thuận lợi Công ty từng bước phát triển.