Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
Mô tả Công việc
JOB SUMMARY
- The incumbent will take charge of Customer Quality Assurance responsibilities to ensure all products meet internal and external quality standards before shipping out, handle customer complaint and work closely with all cross-functional teams to drive for customer satisfaction and continuous improvement
RESPONSIBILITIES
- Handle customer complaint, customer return and other customer quality requirements.
- Drive customer complaint resolution by carrying out root cause & failure analysis, dimensional analysis, or other means. In addition, communicate with customers when necessary to ensure verification of corrective & preventive actions.
- Lead Out of Box Audit (OBA), Use Test and customer quality continuous improvement.
- Handle daily OBA and Use Test issues, analyze data and work closely with IPQA to drive containment actions, root cause analysis, corrective & preventive actions as well as continuous improvement.
- Support OBA & Use Test Supervisor in personnel management and training. Ensure OBA & Use Test team members are well trained with needed skills to perform required functions.
- Work closely with cross-functional teams to meet delivery schedules and production goals, while actively maintaining the expected level of quality.
- Maintain and continuously improve TTI quality management systems
Yêu Cầu Công Việc
- College or above degree in Electronic, Electrical, Mechanical Engineering or related Engineering field.
- Minimum 4 years of working experience in Quality field and related to customer complaint handling. Familiarity with metal, plastic, electrical or electronic products is an advantage
- Familiar with Six Sigma, ISO 9001, Quality methods and tools such as FMEA, Control Plan, PPAP, APQP, MSA, SPC, DOE, 8D etc. Six Sigma Green Belt certification will be an advantage.
- Able to work independently and pro-actively.
- Strong skills in problem analysis and solving. Good customer technical service preferred.
- Good communication and interpersonal skills.
- Team player with positive approach.
- Good English reading, writing and speaking skills.
- PC skills required (MS Office, Outlook etc.)
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ Phần Kinh Doanh Len Sài Gòn tiền thân là Xí nghiệp Dệt Len Sài Gòn được thành lập theo quyết định số 7433/QĐ-UB-KT ngày 03/12/1999 và quyết định số 7983/QĐ-UB-KT ngày 28/12/1999 của ủy ban nhân dân thành phố Hồ Chí Minh với chức năng sản xuất các sản phẩm tiêu dùng, dệt may, thêu, đan, thiết bị, kinh doanh thương mại, dịch vụ tổng hợp, xuất khẩu trực tiếp, kinh doanh bất động sản, kinh doanh khách sạn, kinh doanh nhà hàng ăn uống….. Hiện nay, sản phẩm của Công ty được tín nhiệm của người tiêu dùng trong nước cũng như khách hàng quốc tế Công ty đã xuất khẩu sản phẩm của mình đến nhiều nơi trên thế giới như: Các nước EU, Úc, Nhật, Hàn Quốc…. Sản phẩm của Công ty bao gồm nhiều chủng loại khác nhau phù hợp với nhu cầu từng loại khách hàng, từng thị trường cụ thể. Chính sách của Chính phủ ngày một thông thoáng, đồng thời Công ty được sự quan tâm giúp đỡ của Ủy ban nhân dân Thành Phố Hồ Chí Minh và các cấp ban ngành đã tạo điều kiện thuận lợi Công ty từng bước phát triển.