Việc làm KỸ NGHỆ XANH VIỆT NAM

Cập nhật 16/12/2024 20:28
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN KỸ NGHỆ XANH VIỆT NAM
Assistant Front Office Manager
KỸ NGHỆ XANH VIỆT NAM
29 việc làm 3 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng Ca/ Giám Sát
Ngày đăng tuyển: 28/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận 1 - TP HCM

Mô tả công việc

POSITION STATEMENT:

An Assistant Front Office Manager assists in supervising the Front Office Team to ensure that Team Members are prepared and well-informed to deliver Guests an exceptional experience from check-in through check-out.

CORE COMPETENCIES / ROLES AND RESPONSIBILITIES:

As Assistant Front Office Manager, you will assist in supervising the Front Office Team to ensure that Team Members are well-prepared and well-informed to deliver Guests an exceptional experience from check-in through to check-out. An Assistant Front Office Manager is responsible for managing the first impressions of our Guests and therefore, must perform the following tasks to the highest standards

• Assist the Head of department with Team Members performance issues in compliance with company policies and procedures

• Assist the Head of department with recruiting, managing, training and developing the Team Members

• Assist the Head of department with setting departmental objectives, work schedules, budgets, policies, and procedures

• Assist the Front Office Manager to oversee the entire Front Office operation to maintain high standards

• Assist the Front Office Manager to evaluate levels of Guest satisfaction and monitor trends, with a focus on continuous improvement

• Ensure regular and VIP Guests are recognized and that the Front Office department operates with a sales attitude and promotes the hotel brand's loyalty scheme

• Allocate work duties to Supervisor/Team Members

• Maximize room occupancy at best rates and use up-selling techniques to promote hotel services and facilities.

• Conduct monthly communication meetings, in the absence of the Head of department, and produce minutes.

• Monitor the appearance, standards, and performance of the Department Team Members with an emphasis on training and teamwork

• Have knowledge of the department procedures and standards; ensure the implementation all department procedures and standards

• Have a good understanding and ensure the team understanding of the Hotel’s emergency procedures, Hotel security, fire regulations and all health and safety legislation and ensure implementation of those related to your department

• Carry out any other reasonable task set by the Hotel's Management

Quyền lợi được hưởng

- Competitive salary (Attractive salary)

- Fully paid insurance regimes: social insurance, health insurance, unemployment insurance, health insurance

- Get job-related professional training, opportunities for advancement

- Professional working environment with opportunities to learn and grow

Yêu cầu công việc

SPECIFIC JOB KNOWLEDGE, SKILL AND ABILITY


Assistant Front Office Managers serving Hilton brands are always working on behalf of our Guests and working with other Team Members. To successfully fill this role, you should maintain the attitude, behaviors, skills, and values that follow:

• 2-3 years of related experience

• 2+ years of management or supervisory experience

• Knowledge of departmental and hotel operations

• Ability to read, write, and speak English language to communicate effectively

• Ability to exercise judgment in evaluating situations and in making sound decisions

• Excellent leadership, interpersonal and communication skills

• Strong organizational, planning and analytic skills

• A passion for delivering exceptional levels of Guest service

• Ability to work under pressure

It would be advantageous in this position for you to demonstrate the following capabilities and distinctions

• A degree or diploma in Hotel Management or equivalent

• Fluency in other languages, Chinese, Korean, Japanese are preferable

• Previous experience working in management position in a luxury hotel environment

• Familiar with Property Management Systems; Opera system

Yêu cầu hồ sơ

Apply via hoteljob.vn 
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN KỸ NGHỆ XANH VIỆT NAM
KỸ NGHỆ XANH VIỆT NAM Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Số 371/47 Đường Trường Chinh, Phường 14, Quận Tân Bình, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam.

Công Ty CP Kỹ Nghệ Xanh Việt Nam ra đời với sứ mệnh là đảm bảo chất lượng sản phẩm máy nghiền dăm gỗ, máy băm dăm gỗ, máy ép khối, thiết bị nông nghiệp, thiết bị bảo quản, thiết bị xử lý nước thải, thiết bị năng lượng mới, máy sấy,.. một cách hoàn hảo khi đưa ra thị trường. Điều này chỉ có thể thực hiện khi cả đội ngũ nhân viên cùng đồng hành với ban lãnh đạo để thực hiện những chiến lược về sản phẩm, dịch vụ, giá cả một cách hiệu quả.
Phát triển các dự án nghiên cứu và ứng dụng các công nghệ mới vào thiết kế và chế tạo dây chuyền thiết bị sản xuất công nghiệp để ngày càng hoàn thiện hơn các dòng sản phẩm chính, tiếp tục nâng cao tính năng và giảm giá thành sản xuất. Điều này mang lại lợi ích trực tiếp cho công ty qua việc làm cho sản phẩm của Kỹ Nghệ Xanh trở nên cạnh tranh hơn trên thị trường, đồng thời giúp cho khách hang có nhiều lựa chọn với giá thành hợp lý.
Rất hân hạnh được hợp tác với quý khách hàng trong thời gian tới.

Những nghề phổ biến tại KỸ NGHỆ XANH VIỆT NAM

Bạn làm việc tại KỸ NGHỆ XANH VIỆT NAM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo KỸ NGHỆ XANH VIỆT NAM

KỸ NGHỆ XANH VIỆT NAM

Click để đánh giá