Việc làm ASEAN

Cập nhật 31/08/2024 19:44
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN KỸ THUẬT CƠ KHÍ ASEAN
PR & Digital Marketing Executive (Parfois)
ASEAN
3 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 03/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 29/09/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Đang cập nhật
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

Digital Marketing (70%)

Build and maintain strong relationships with media representatives, influencers, and industry stakeholders.
Plan, execute, and manage campaigns involving TikTok influencers, freelance models, and other KOCs.
Coordinate and manage brand events to enhance brand visibility and engagement.
Develop and execute strategies to collaborate with top Vietnamese celebrities, oversee photoshoots and filming sessions for KOLs and KOCs, including selecting KOLs and KOCs for collaboration, writing briefs and participating in the photo- shooting and filming process.
Maintain up- to- date knowledge of best practices and strategies in the management of online paid media.
Monitor and analyze media coverage and public sentiment to assess the effectiveness of PR and marketing activities.
Draft and manage paperwork, including contracts, payment forms, and other documents required for media vendors, KOLs, KOCs, and magazines.
Maintain the brand website with updated information from related teams.
Highly organized with regard to planning and execution of social media strategies and marketing campaigns when assigned
Build a Digital Marketing Plan in detail by season/month based on the marketing campaign, with a focus on social media, search/display marketing and online advertising.
Work closely with agencies and commit high performance to execute a digital marketing plan
Measure and report, evaluate the performance of all marketing campaigns, and assess against goals (ROI and KPIs), providing monthly, and weekly reports. Proactively propose action plans to improve ROI and KPIs when necessary.
Function related paperwork liaise with internal and external stakeholders to ensure proper work procedures
Collaborate with media agencies to secure community seeding and PR articles in reputable fashion and lifestyle magazines.
Negotiate terms and conditions, and manage pricing with different vendors.
Master in building up & developing social platforms to reach the highest performance following brand direction.
Manage digital eco- system (Paid/ Owned/ Earned) with daily optimization.
Master of engaging storytelling, and crafting high- value, educational, and persuasive digital media content
Using analytics to plan, execute and optimize, improve cost per result for paid advertising.

Report (30%)

Monitoring and tracking and Digital reports from Agency
Digital analysis from Google Analytics, Facebook Insight & E- comm data
Perform other duties as assigned by the Marketing Manager.

Yêu cầu công việc

Good command of English in listening, writing, reading & speaking
Expertise in build up & develop social platforms
Strategic mindset, quickly responsive, pro- active, adaptive, and good follow- through
Competent in data analytics from Power BI, Google Analytics, Facebook Insight & E- comm data, Salesforce, and CRM systems.
YES attitude, result- oriented, resourceful, innovative
Highly committed, passionate, well organized, honest, integrity, detailed, persevere, and diligent
Master in Digital and all key Digital metrics to drive O2O traffic.
Strong interpersonal, communication & reporting skills.
Minimum 3 years experience in a digital marketing role.
Expertise in office computer skills (Word, Excel, Powerpoint…)

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-03 00:05:03

Khu vực
Báo cáo
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
279C, Dương Thống Nhất, KP Hiệp Thắng, Phường Bình Thắng, Dĩ An

Công ty cổ phần kỹ thuật cơ khí Asean
Chuyên sản xuất, kinh doanh các sản phẩm Sơ mi ro mooc

Chính sách bảo hiểm

  • Tham gia đầy đủ chế độ BHXH, BHYT, BHTN

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch công ty

Lịch sử thành lập

  • Ngày bắt đầu hoạt động: 28/02/2013

Mission

Sứ mệnh:
Kết nối và phát huy các nguồn lực còn rời rạc của của các doanh nghiệp trong ngành cơ khí vận tải, công nghiệp hỗ trợ, giao thông vận tải, logistics tại ASEAN để tạo ra một hệ thống mạnh mẽ, cạnh tranh tốt, hiệu quả cao, phát triển bền vững
Tầm nhìn:
Là đối tác được ưu ái nhất của các Doanh nghiệp trong ngành cơ khí vận tải, công nghiệp hỗ trợ, giao thông vận tải, logistics tại ASEAN

Những nghề phổ biến tại ASEAN

Bạn làm việc tại ASEAN? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo ASEAN

ASEAN

Click để đánh giá