Mô tả công việc
1. HR:
- Calculate salary, insurance of employees, PIT for expatriates;
- Make Labor Contract.
2. Basic accounting:
- Control Due date of AR and AP Invoice, follow up payment of customersand suppliers; make monthly Overdue debt report. - Manage Bank Account and bank transactions;
- Input PO into SBO system;
3. Administration responsibilities:
- In charge of keeping Company’s seal/ stamps;
- Hotel, air ticket booking when being requested; - Company cars management and arrangement;
- In charge of ordering and stock checking of stationery, office facilities
and technical equipment to ensure the quantity is always available;
- Follow up supplier contracts;
- Prepare visa, resident card and work permit for expatriates;
- Support for company events (if any).
4. Reception responsibilities:
- Guest receiving;
- Telephone receiving and answering;
- Correspondence/ Documentation in - out;
Yêu cầu công việc
Education level:Uni
Language:English fluency
No. of experienced year: At least 2 years experiences in HR and Administration
field.
Key experience:
Must
- Time management
- Negotiation skill
- Good knowledge about Labor law and social insurance law.
Quyền lợi được hưởng
- Working period: 8 months
From Dec. 02, 2024 To Aug. 1,2025
- Bonus: Depends on sales result at the end of year
- Attractive allowance: insurance for children and/or personal development package: 6MVND/year
- Company bus from Hanoi Centre, or transportation allowance.
- Annual company trip, Team building.
- Social Insurance payment follows Vietnamese labor law at full salary package.
- Health Care and Accident 24/7 Insurance.
- A friendly, self-motivated working environment.
- Can do WFH 1 time per week.
Thành lập năm 2005, Công ty cổ phần kỹ thuật SIGMA hiện là một trong những nhà thầu Cơ Điện hàng đầu tại Việt Nam. Công ty Cổ phần Kỹ thuật Sigma đã và đang thực hiện một loạt các hoạt động đấu thầu, quản lý dự án, cung cấp, lắp đặt, chạy thử các hạng mục Cơ Điện và triển khai các dự án năng lượng tái tạo một cách tin cậy và hiệu quả nhất, không chỉ bắt kịp mà còn đón đầu những xu hướng mới trong tương lai. Chính sách chất lượng của chúng tôi là xây dựng sự hợp tác lâu dài với khách hàng bằng việc cung cấp sự hỗ trợ, tư vấn kỹ thuật chuyên nghiệp và dịch vụ bảo trì phòng
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2005
Mission
Gia nhập đội ngũ năng động của chúng tôi, bạn có cơ hội tốt để trau dồi bí quyết và nâng cao kỹ năng của mình