Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Manage purchasing parameters in AS400 and keep it updated and accurate.
2. Placement of orders with vendors, as well as, expediting, deferring and canceling.
3. Master the progress of ongoing new programs and make it happen as fast as possible.
4. Communication and management of vendors.
- Daily order delivery communications.
- Weekly forecast communication.
- Monthly / Periodically review with vendors to point out their strengthen and weakness and action plan if needed.
- Yearly / Periodically review the purchasing volume/value with Vendor to set up next price target.
5. Analyzing and maintaining appropriate inventory levels; do not store slow moving aged inventory.
6. Basic technical mastery of product managed by.
- Understanding the basic test need and how it performed.
- Filing all the technical standard and master sample.
- Basic production process.
7. Responsible for completing personal professional development plan.
8. Performs other related jobs as assigned by Supervisor/ Dept Head.
Yêu Cầu Công Việc
1. Education:
- Four-year university degree or similar level of knowledge and experience.
- Apics certification preferred.
2. Experience: 2-5 year experience in purchasing.
3. Knowledge of Product and process knowledge.
4. Skills and Abilities:
- MS Office (Excel, Word, PP).
- Reporting skill & Data sensitiveness: PowerBI, Query, SQL, Python is advantage.
- Planning: an ability to think ahead and prepare action plan to achieve results.
- Must be able to improve working conditions (safety, quality, productivity, cost).
- Measure and control performance goals and standards.
- Ability to balance and achieve positive results in the areas of safety, quality, productivity, and cost.
- Systems and continuous improvement orientation.
- Good inventory management.
*Work in shifts (from 1:00PM - 9:00PM), allowance is provided.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 24 - 35
- Lương: Cạnh tranh
Công Ty Cổ Phần L&A
Le & Associates (L & A), thành viên của L & A Holdings, hiện là một trong những công ty hàng đầu tại Việt Nam trong dịch vụ nhân lực và thuê ngoài.
Thành lập từ 2001, với 18 năm liên tục phát triển cao nhờ sự tín nhiệm của khách hàng, L & A đã tạo dựng được danh tiếng rộng khắp. Thành quả này là do chúng tôi đã đưa ra những giải pháp thực tiễn, đáp ứng đúng nhu cầu đa dạng của khách hàng trong quản lý nguồn nhân lực, nhằm hiện thực hóa chiến lược phát triển cho từng doanh nghiệp.