Mô tả công việc
POSITION STATEMENT:
An Assistant Front Office Manager assists in supervising the Front Office Team to ensure that Team Members are prepared and well-informed to deliver Guests an exceptional experience from check-in through check-out.
CORE COMPETENCIES / ROLES AND RESPONSIBILITIES:
As Assistant Front Office Manager, you will assist in supervising the Front Office Team to ensure that Team Members are well-prepared and well-informed to deliver Guests an exceptional experience from check-in through to check-out. An Assistant Front Office Manager is responsible for managing the first impressions of our Guests and therefore, must perform the following tasks to the highest standards
• Assist the Head of department with Team Members performance issues in compliance with company policies and procedures
• Assist the Head of department with recruiting, managing, training and developing the Team Members
• Assist the Head of department with setting departmental objectives, work schedules, budgets, policies, and procedures
• Assist the Front Office Manager to oversee the entire Front Office operation to maintain high standards
• Assist the Front Office Manager to evaluate levels of Guest satisfaction and monitor trends, with a focus on continuous improvement
• Ensure regular and VIP Guests are recognized and that the Front Office department operates with a sales attitude and promotes the hotel brand's loyalty scheme
• Allocate work duties to Supervisor/Team Members
• Maximize room occupancy at best rates and use up-selling techniques to promote hotel services and facilities.
• Conduct monthly communication meetings, in the absence of the Head of department, and produce minutes.
• Monitor the appearance, standards, and performance of the Department Team Members with an emphasis on training and teamwork
• Have knowledge of the department procedures and standards; ensure the implementation all department procedures and standards
• Have a good understanding and ensure the team understanding of the Hotel’s emergency procedures, Hotel security, fire regulations and all health and safety legislation and ensure implementation of those related to your department
• Carry out any other reasonable task set by the Hotel's Management
Quyền lợi được hưởng
- Fully paid insurance regimes: social insurance, health insurance, unemployment insurance, health insurance
- Get job-related professional training, opportunities for advancement
- Professional working environment with opportunities to learn and grow
Yêu cầu công việc
Assistant Front Office Managers serving Hilton brands are always working on behalf of our Guests and working with other Team Members. To successfully fill this role, you should maintain the attitude, behaviors, skills, and values that follow:
• 2-3 years of related experience
• 2+ years of management or supervisory experience
• Knowledge of departmental and hotel operations
• Ability to read, write, and speak English language to communicate effectively
• Ability to exercise judgment in evaluating situations and in making sound decisions
• Excellent leadership, interpersonal and communication skills
• Strong organizational, planning and analytic skills
• A passion for delivering exceptional levels of Guest service
• Ability to work under pressure
It would be advantageous in this position for you to demonstrate the following capabilities and distinctions
• A degree or diploma in Hotel Management or equivalent
• Fluency in other languages, Chinese, Korean, Japanese are preferable
• Previous experience working in management position in a luxury hotel environment
• Familiar with Property Management Systems; Opera system
Yêu cầu hồ sơ
Công ty Vĩnh Xuân với hơn 20 năm hình thành và phát triển với doanh số trên 3,000 tỷ và tăng trưởng đều trong mỗi năm, đã đánh dấu được vị thế của mình trong ngành phân phối phần cứng máy tính nói riêng và ngành công nghệ thông tin Việt nam nói chung.
Đến nay công ty đã là nhà nhập khẩu và phân phối nhiều hãng nổi tiếng trên thế giới như: AMD, AOC, APACER, ASUS, ASROCK, CORSAIR, ELGATO, GEIL, INNO3D, KINGSTON, LINKSYS, LOGITECH, MSI, SAMSUNG, SANDISK, SANTAK, SAPPHIRE, WESTERN DIGITAL. Với chất lượng hàng hóa luôn đảm bảo; chính sách phân phối ổn định và các dịch vụ sau bán hàng uy tín, công ty còn có đội ngũ cán bộ trẻ trung, nhiệt huyết, năng động và giàu kinh nghiệm, do vậy ngoài TOP 500 PROFIT ( TOP 500 doanh nghiệp lợi nhuận nhất Việt Nam) trên, hàng năm công ty Vĩnh Xuân đều nằm trong danh sách TOP VNR500 (TOP 500 Doanh nghiệp tư nhân lớn nhất Việt Nam); TOP FAST500 (TOP 500 Doanh nghiệp có tốc độ tăng trưởng lớn nhất Việt Nam); TOP V1000 (TOP 1000 Doanh nghiệp nộp thuế lớn nhất Việt Nam), Đây là kết quả của sự nỗ lực và cố gắng của BGĐ cũng như cán bộ nhân viên toàn công ty.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chính sách phúc lợi như BHXH, BHYT, BHTN,…. theo quy định của Nhà Nước
- Được tham gia Bảo hiểm SPC care
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Hoạt động Teambuilding
- Gala cuối năm 1 quý/ 1 lần
- Các câu lạc bộ nội bộ như bóng đá, Yoga, Zumba ….
Lịch sử thành lập
- Ngày 21/02/1997, Công ty Cổ phần Máy tính Vĩnh Xuân được thành lập.
- Năm 2016, Công ty cổ phần máy tính Vĩnh Xuân cùng MSI đưa ra quyết định hợp tác sâu rộng và toàn diện hơn
- Ngày 21/9/2020, hãng sản xuất máy tính hàng đầu MSI chính thức công bố Công ty cổ phần máy tính Vĩnh Xuân trở thành nhà phân phối ủy quyền các sản phẩm MSI Desktop tại Việt Nam.
- Ngày 12/11/2020, Corsair - hãng chuyên sản xuất bộ nhớ trong và thiết bị ngoại vi hàng đầu thế giới đã công bố Công ty cổ phần máy tính Vĩnh Xuân trở thành nhà phân phối độc quyền các sản phẩm Corsair tại Việt Nam.
Mission
- Sứ mệnh của công ty là mang đến cho khách hàng những sản phẩm và dịch vụ tốt nhất với giá cả cạnh tranh,
- Đóng góp tích cực vào sự phát triển của ngành công nghiệp CNTT Việt Nam
- Tạo dựng môi trường làm việc chuyên nghiệp, năng động và sáng tạo.