Mô tả công việc
- Greets guests and processes hotel registration.
- Develop good open communication and rapport with all guests. Recognize return guests and ensure all guests expectations are met and exceeded at all times.
- Ensure all guest account details are correct and accurate.
- Keeps current on hotel accommodations, services and area attractions.
- Responds to customer inquiries for information.
- Arranges for services requested by the guest by working with other departments as appropriate.
- Stays current with developments in the hotel by reviewing and updating the communication log.
- Offers guests updates to rooms and promotes hotel amenities, food and beverage outlets and services.
- Makes reservations in accordance with hotel’s yield management practices.
- Processes customer credit at check-in in accordance with hotel policy.
- Identifies and records special billing instruction and notifies Accounting.
- Follows hotel policy on cash banks – at all times adheres to credit limits and procedures as set down by the Financial Controller.
- Obtains appropriate approvals and signatures.
- Liaising with housekeeping to ensure information is passed on for room requests and special requests.
- Balances daily cash, transaction postings and credit card remittance at the end of each shift ensuring all information is accurate and without discrepancy.
- Accepts responsibility for accurately maintaining cash float.
- Use the Brand technique for answering the telephone.
- Ensure work area is keep neat and tidy.
- Keeps abreast with the hotel’s daily banquets, functions and activities.
- Attends Front Office communication meetings to maintain solid teamwork and a sharing of goals.
- Maintains policies and procedures to ensure the lowest level of loss is maintained.
- Adheres to rate restriction periods.
- Attends any training programs as directed or requested.
- Accurately processes maintenance requests.
- Keeps Hotel Manager informed of all problems or unusual matters of significance.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary and benefit package
- Learning and development within Radisson Hotels Group
- Internal Careers Advancement
- Company shuttle bus
- Uniform & duty meals
Yêu cầu công việc
- A minimum of 2 years of guest relation experience in international hotel brand.
- A degree or diploma in Hotel Management or equivalent
- Fluent in Vietnamese and English language. Additional language is an asset
- Good communication skills and customer service skills are required.
- Good operating knowledge of Opera system.
- Computer literate.
- A passion for delivering exceptional guest experiences.
- Well-presented, organized and calm personality.
- Flexibility to work all shifts including early mornings, evenings, nights and weekends any day of the week
Yêu cầu hồ sơ
Công Ty Cổ Phần Năng Lượng và Dịch Vụ Hoa Hướng Dương là một công ty có trụ sở tại Hà Nội, được thành lập vào năm 2016. Công ty chuyên về định hướng và tư vấn các lĩnh vực như bán lẻ thuốc, dụng cụ y tế, mỹ phẩm và vật phẩm vệ sinh trong các cửa hàng doanh nghiệp.
Công ty tự hào có đội ngũ nhân viên có nhiều năm kinh nghiệm trong lĩnh vực này. Chúng tôi cung cấp các dịch vụ chất lượng cao và giá cả hợp lý cho khách hàng.
Công ty cũng khuyến khích khách hàng tham gia các chương trình khuyến mãi, ưu đãi nhằm giúp khách hàng có thể lựa chọn những sản phẩm có giá thành hợp lý.
Với cam kết cung cấp các sản phẩm chất lượng và dịch vụ tốt nhất, Công Ty Cổ Phần Năng Lượng và Dịch Vụ Hoa Hướng Dương luôn mong muốn được hợp tác cùng khách hàng để phát triển bền vững và có lợi ích cho cả hai bên.