Receive information & support Customer/Merchant via multi channels Hotline, Fanpage, Email
Survey Customer satisfaction, and collect customer feedback on our service and brand.
Random check the store to ensure the knowledge and services of the store about Got It.
Other team support in Merchant's events.
Training:
Plan and execute training for merchants' CS Team based on the company's requirements.
Plan and execute training for the CS team based on the company's requirements.At least 2 years of experience at relevant positions, preferably in Hotline/Call Center
Proactive, positive and patient
Good in Office software.
Can work under great pressure.
Clear and informative communication.
Willing to work on shift (rotation in 4 shifts by manager's arrangement: 7h30-15h30; 9h-18h; 15h-23h; 11h30-20h) and Work 5 days/week (including weekend)Working time: 5 days per week (including weekend) and 8 hours per day.
Good chance to study and develop career path stably with internal promotion and rotation.
100% statutory insurance contribution as per the labor law.
Bao Viet Healthcare insurance.
100% gross salary in probation.
12 Annual Leave (AL) per year + extra 1 AL per extra working year.
Annual bonus: depending on business & individual performance.
Annual salary review.
ESOP allows you to financially share in our future success.
Other rewards: 5-star, employee of the month (EOTM), employee of the year (EOTY), loyalty employee (3-year, 5-year, 8-year, etc.)
Internal Activities: General Meeting, Company Trip, International Women's Day, Vietnamese Women's Day Mid-Autumn Festival, Family Day, Christmas, Year-end Party, etc.
Công Ty Cổ Phần Năng Lượng và Dịch Vụ Hoa Hướng Dương là một công ty có trụ sở tại Hà Nội, được thành lập vào năm 2016. Công ty chuyên về định hướng và tư vấn các lĩnh vực như bán lẻ thuốc, dụng cụ y tế, mỹ phẩm và vật phẩm vệ sinh trong các cửa hàng doanh nghiệp.
Công ty tự hào có đội ngũ nhân viên có nhiều năm kinh nghiệm trong lĩnh vực này. Chúng tôi cung cấp các dịch vụ chất lượng cao và giá cả hợp lý cho khách hàng.
Công ty cũng khuyến khích khách hàng tham gia các chương trình khuyến mãi, ưu đãi nhằm giúp khách hàng có thể lựa chọn những sản phẩm có giá thành hợp lý.
Với cam kết cung cấp các sản phẩm chất lượng và dịch vụ tốt nhất, Công Ty Cổ Phần Năng Lượng và Dịch Vụ Hoa Hướng Dương luôn mong muốn được hợp tác cùng khách hàng để phát triển bền vững và có lợi ích cho cả hai bên.