Mô tả công việc
- Respond to global customer’s inquiries via phone, email, or chat and ensure that all their problems have been resolved timely with a satisfactory resolution
- Research and identify solutions/answers, provide prompt and accurate feedback to customers
- Coordinate with relevant departments such as Engineering, Products, Finance, Marketing, etc. to assist customer’s inquiries promptly
- Collect user feedback, propose initiatives for continuous improvement of the agent support process, and provide valuable insights for product development
- Review current FAQs and update them regularly (monthly, quarterly)
- Review and produce an updated manual guide
- Other tasks assigned by the Head of the Department
Yêu cầu công việc
- 1 to 2 years experience in a similar position in startup companies or fast-moving environments.
- Fluent in Bahasa Indonesia
- Proficient in Vietnamese(Native speaker preferred)
- English communication skills are required(B1)
- Call center experience(preferred)
- Proficient in using common computer/technology applications
- Have a flexible, resilient, and positive can-do attitude, have initiative, and be proactive in problem-solving beyond the call of duty
- Demonstrate an appropriate urgency for contact response time in the face of a variable workflow.
- An “A-team” player who can deliver high-quality outcomes both independently or in a team
- Tech-savvy, proficient in common computer/technology applications
- Experience in using Freshdesk, Salesforce, and CRM systems(preferred)
- Graphic design and video production experience(preferred)
Quyền lợi được hưởng
- Competitive compensation
- Working time: Mon-Fri (9am – 6pm)
- 12 days Annual leave, 1 Birthday leave, 1 Christmas leave
- Premium health insurance and annual health check-up to keep you in top shape
- Full social insurance
- Free ELSA Premium courses to polish your language skills
- Sponsorship for online or external courses – learn and grow on us!
- Annual company trips and monthly happy hours – work hard, play hard!
Công Ty Cổ Phần Năng Lượng và Dịch Vụ Hoa Hướng Dương là một công ty có trụ sở tại Hà Nội, được thành lập vào năm 2016. Công ty chuyên về định hướng và tư vấn các lĩnh vực như bán lẻ thuốc, dụng cụ y tế, mỹ phẩm và vật phẩm vệ sinh trong các cửa hàng doanh nghiệp.
Công ty tự hào có đội ngũ nhân viên có nhiều năm kinh nghiệm trong lĩnh vực này. Chúng tôi cung cấp các dịch vụ chất lượng cao và giá cả hợp lý cho khách hàng.
Công ty cũng khuyến khích khách hàng tham gia các chương trình khuyến mãi, ưu đãi nhằm giúp khách hàng có thể lựa chọn những sản phẩm có giá thành hợp lý.
Với cam kết cung cấp các sản phẩm chất lượng và dịch vụ tốt nhất, Công Ty Cổ Phần Năng Lượng và Dịch Vụ Hoa Hướng Dương luôn mong muốn được hợp tác cùng khách hàng để phát triển bền vững và có lợi ích cho cả hai bên.