Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Sales Intern
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ:
09/12/2024
Hình thức:
Toàn thời gian
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- |HCM Office: 01 Bạch Đằng, Bluesky Office Building, P2, Quận Tân Bình, Hồ Chí Minh
Mô tả công việc
The Sales Intern is responsible for assisting to generating potential customer lists, maintaining client information in the CRM system, creating marketing materials, analyzing marketing metrics, and performing administrative tasks as assigned.
• Generate potential customer list by:
o Utilizing assigned tools and channels to search for clients based on specific lanes and commodity verticals.
o Analyzing data to curate a client list that meets the criteria set by management.
o Based on the company's current customer list identify existing customers and new customers.
o Gathering contact information for each new client through all available social media channels.
• Maintain accurate and up-to-date client information in the CRM system.
• Create marketing materials, such as PowerPoint presentations, following the sales team's guidelines.
• Support the analysis of marketing metrics and campaign performance, offering insights and suggestions for improvement.
• Perform administrative and logistical tasks as well as other duties assigned by management.
• Generate potential customer list by:
o Utilizing assigned tools and channels to search for clients based on specific lanes and commodity verticals.
o Analyzing data to curate a client list that meets the criteria set by management.
o Based on the company's current customer list identify existing customers and new customers.
o Gathering contact information for each new client through all available social media channels.
• Maintain accurate and up-to-date client information in the CRM system.
• Create marketing materials, such as PowerPoint presentations, following the sales team's guidelines.
• Support the analysis of marketing metrics and campaign performance, offering insights and suggestions for improvement.
• Perform administrative and logistical tasks as well as other duties assigned by management.
Yêu cầu công việc
► Education and experience:
• Study fields such as International Business, Logistics and Supply Chain Management, Business Administration, or related disciplines are preferred.
• Junior or Senior students are encouraged to apply.
► Required skills and abilities:
• Minimum commitment of 4 months required.
• Ability to use MS Office applications (Excel, Word, PowerPoint).
• Good at English, both verbal and written.
• Familiar with professional social media platforms and networking tools.
• Demonstrate a commercial mindset and basic business acumen.
• Exhibit a proactive, hard-working, and enthusiastic attitude.
• Possess strong administrative skills and is results-oriented with attention to detail.
• Pay close attention to detail and have strong organizational skills.
• Demonstrates effective communication and proactive approach in task completion.
• Open to receiving feedback and committed to continuous improvement.
• Study fields such as International Business, Logistics and Supply Chain Management, Business Administration, or related disciplines are preferred.
• Junior or Senior students are encouraged to apply.
► Required skills and abilities:
• Minimum commitment of 4 months required.
• Ability to use MS Office applications (Excel, Word, PowerPoint).
• Good at English, both verbal and written.
• Familiar with professional social media platforms and networking tools.
• Demonstrate a commercial mindset and basic business acumen.
• Exhibit a proactive, hard-working, and enthusiastic attitude.
• Possess strong administrative skills and is results-oriented with attention to detail.
• Pay close attention to detail and have strong organizational skills.
• Demonstrates effective communication and proactive approach in task completion.
• Open to receiving feedback and committed to continuous improvement.
Quyền lợi được hưởng
Thưởng
Lương tháng 13 + Bonus
Chăm sóc sức khoẻ
Gói bảo hiểm chăm sóc sức khỏe toàn diện Bảo Việt, Bảo hiểm tai nạn 24/7
Khác
Môi trường làm việc quốc tế chuyên nghiệp với nhiều cơ hội học hỏi và phát triển
Lương tháng 13 + Bonus
Chăm sóc sức khoẻ
Gói bảo hiểm chăm sóc sức khỏe toàn diện Bảo Việt, Bảo hiểm tai nạn 24/7
Khác
Môi trường làm việc quốc tế chuyên nghiệp với nhiều cơ hội học hỏi và phát triển
Khu vực
HRI VIET NAM
Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
tòa nhà 169 Nguyễn Ngọc Vũ, Cầu Giấy
HRI - Giải pháp tìm việc làm và tuyển dụng hiệu quả cho các doanh nghiệp.
Công Ty Cổ Phần Đào Tạo Và Cung Ứng Nhân Lực Hri có ngành nghề kinh doanh chính là "Tổ chức giới thiệu và xúc tiến thương mại", do Chi cục Thuế Quận Cầu Giấy quản lý.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2022
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,
Review HRI VIET NAM
3.0
1 review
13/02/2023
★
★
★
★
★
Intern PHP Developer
tại Hồ Chí Minh
Làm việc onsite tại công ty khách hàng, cũng khá là tùy thuộc vào việc bạn làm cho khách hàng nào(rv)
Những nghề phổ biến tại HRI VIET NAM
Bạn làm việc tại HRI VIET NAM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
HRI VIET NAM
Click để đánh giá