Việc làm Nhật Minh Holdings Group

Cập nhật 01/08/2024 14:21
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ phần Nhật Minh Holdings Group
Outsourcing Service Manager (Accounting - Tax - Payroll- Corporate Secretary)
Nhật Minh Holdings Group
11 việc làm 3 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 02/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 29/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 3 - 4 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

1. POSITION INFORMATION

  • Company name: CROWE VIETNAM CO., LTD – HA NOI BRANCH
  • Department: Outsourcing
  • Work place: IPH Office Tower, 241 Xuan Thuy st, Dich Vong Hau Ward, Cau Giay Dist, Ha Noi 
  • Working hours: Monday – Friday (8:30 AM to 5:30 PM). Saturday: On an as-needed basis, depending on departmental or customer requirements.
  • Remote Work: 1-2 days per week (not applicable during the probationary period)
  • Recruited Quantity: 01
  • Salary: Negotiate
  • Level: Manager
  • Supervisor: Director/ Partner


2. JOB DESCRIPTION

  • Manage an outsourcing team (from 5-10 persons) to properly deliver outsourcing services (accounting, tax, payroll, secretary) to clients with detailed works presented in this link (www.crowe.com/vn/services/outsourcing).
  • Lead and develop your team to ensure that you have a strong team for current and future development. This means you have to plan, recruit, train, motivate, organize, assess, and manage your team members.
  • Improve and optimize service processes, and templates of report/working papers…. to satisfy clients in the future, and to ensure the services are more compliant and financially effective.
  • Deal with potential clients (normally introduced by the Company) to process proposals and contracts.
  • Take care of existing clients to maintain their service contracts (Ex: Perform seminars, newsletters, publications, visits,.. ).
  • Prepare annual budgets for your team and effectively manage it.
  • If possible, proactively approach and develop new clients, and networks of relations,... to look for opportunities for growth.


3. REQUIREMENTS

  • University degree in accounting/auditing/finance/economic.
  • Must have CPA certification (Accounting/Auditing Certificate).
  • Minimum 3 years of experience in the job tasks described above (Must be in the Outsourcing Service field).
  • Good command of English (frequent communication with the foreign clients).
  • Have the skills, abilities, and qualities necessary to ensure the successful execution of the job descriptions mentioned above.


4. BENEFITS

  • Work for an international brand that frequently ranks among the top 10 globally.
  • Competitive compensation, including salary, year-end performance bonus, bonus for other contributions if any, and holiday bonuses.
  • Flexible working hours and locations when possible. Work from home 1-2 days/week.
  • Sponsorship for professional programs such as CPA VN, ACCA, CPA Australia, or other relevant courses and workshops.
  • Clear career path (Manager- Senior Manager-Director-Partner). Have the opportunity to become the Head of the Outsourcing Division (lead the Division, own the business account, and enjoy the profit sharing)
  • Friendly working environment with the core value "We Care - We Share- We Invest - We Grow"
  • The Company's leadership culture is based on trust, listening, openness, cooperation, flexibility, friendliness, not being constrained or judged.
  • The superiors and colleagues are friendly, gentle, humorous and approachable.
  • Opportunities to test new ideas and ways of doing things.
  • Encouragement and support for intensive training programs such as online learning, offline training, and on-the-job instruction.
  • Entertainment activities, including relaxing time with snacks, music and sports activities, picnics and travel with the company, sports and outdoor activities, and other activities in the office.
  • Special benefits on peak season when & where possible: Peak season allowance, Special Leave after peak season, Relax Trip…


5. APPLICATION GUIDE, if any

Please click the following link to apply directly no later than 25th August 2024.

https://recruitconnect.talent.vn/job/accounting-tax-manager-outsourcing-service-7590

Khu vực
Báo cáo

Công ty Cổ phần Nhật Minh Holdings Group
Nhật Minh Holdings Group Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:

Công ty Cổ phần Nhật Minh Holdings Group được thành lập vào năm 2017 – doanh nghiệp có thế mạnh trong lĩnh vực y tế với sứ mệnh to lớn: “Đưa đến tay người tiêu dùng trên mọi miền tổ quốc những sản phẩm bảo vệ, chăm sóc và nâng cao sức khỏe chất lượng cao”. Chúng tôi hiểu rõ rằng, việc sử dụng các sản phẩm an toàn, chất lượng, hiệu quả cao chính là phương pháp tối ưu nhất để có 1 cơ thể khỏe mạnh. Trong suốt quá trình hoạt động, không thể kể hết những khó khăn chồng chất cũng như những trở ngại mà tập thể cán bộ công nhân viên Công ty phải vượt qua từ những ngày tháng khởi nghiệp, đổi lại đến nay Nhật Minh Group đã khẳng định được uy tín, vị thế, thương hiệu của mình tại thị trường Việt Nam. Trong lĩnh vực y tế, bằng năng lực và uy tín của mình, Công ty Cổ phần Nhật Minh Holdings Group đã trở thành đối tác tin cậy của rất nhiều đại lý thuốc, các doanh nghiệp, các phòng khám, các bệnh viện lớn, nhỏ tại Việt Nam. Chúng tôi đã có một hệ thống khách hàng ổn định trải dài từ Bắc đến Nam và tạo được nền móng vững chắc để Công ty phát triển trong điều kiện mới.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2017

Mission

  • Nhật Minh Group đã khẳng định được uy tín, vị thế, thương hiệu của mình tại thị trường Việt Nam. Trong lĩnh vực y tế, bằng năng lực và uy tín của mình, Công ty Cổ phần Nhật Minh Holdings Group đã trở thành đối tác tin cậy của rất nhiều đại lý thuốc, các doanh nghiệp, các phòng khám, các bệnh viện lớn, nhỏ tại Việt Nam. Chúng tôi đã có một hệ thống khách hàng ổn định trải dài từ Bắc đến Nam và tạo được nền móng vững chắc để Công ty phát triển trong điều kiện mới.
  • Đất nước chuyển mình sang thời kì đổi mới, đối với Nhật Minh Group chúng tôi, đây chính là những cơ hội lớn với vô vàn thách thức. Dẫu biết sẽ gặp nhiều khó khăn trên con đường phía trước nhưng Ban lãnh đạo và cán bộ nhân viên Công ty Cổ phần Nhật Minh Holdings Group sẽ không ngừng vươn lên những đỉnh cao của sự nghiệp công nghiệp hóa, hiện đại hóa đất nước và quyết tâm thực hiện thắng lợi mục tiêu đề ra: “Trở thành nhân tố tích cực của nền y tế chất lượng cao và từng bước xây dựng vị thế trong nền y tế Việt Nam”.

Những nghề phổ biến tại Nhật Minh Holdings Group

Bạn làm việc tại Nhật Minh Holdings Group? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Nhật Minh Holdings Group

Nhật Minh Holdings Group

Click để đánh giá