Mô tả công việc
1. Make recommendations to the Regional General Manager in matters pertaining to the development and execution of marketing programs for Serviced Residence
2. Assess marketing needs and monitor sales office administration and effectiveness
3. Solicit maximum business from all market segments
4. Make sales calls on major key accounts, locally and overseas if necessary
5. Meet occupancy, average rate and profits of all Ascott properties - thorough planning, guidance and training of the sales personnel
6. Interpret marketing policies, procedures and programs to the Management and sales personnel
7. Co-ordinate plans for sales coverage outside South Vietnam and the country
8. Review rate recommendations to ensure a competitive position and maximize revenue production
9. Counsel marketing communications on quality, content and usage of locally produced sales promotion materials
10. Secure timely public relations support for execution of the marketing programs of Ascott properties - South Vietnam area
11. Be responsible for all promotional and marketing activities outlined in the marketing plan
12. Prepare annual budget for the sales and marketing office, advertising and sales promotion, and monitor expenses/budget comparison on a monthly basis
13. Review performance evaluation and objectives of sales staff
14. Maintain appropriate membership and attend industry functions as representative of Ascott properties - South Vietnam area
15. Assess training needs of the sales staff and establish appropriate training programs for staff development
16. Prepare monthly report of activities and result which includes sales results, share of market, market trend, competitive activity and forecast report to be submitted to the Regional General Manager
17. Maintain awareness of competition
18. Meet regularly with operating department heads through department heads meeting to review sales efforts and to ensure smooth co-operation in the coordination of the apartment’s service
19. Perform any and all other assignments as directed by the Management
Quyền lợi được hưởng
- 16 paid day on leave per year
- Monthly service charge
- Monthly allowance (Meal, Cell phone)
- Professional training and personnel activities organized periodically
- Full insurance regime under current labor law, plus advanced health-care insurance 100% bear by the Company
Yêu cầu công việc
2.Minimum 5 years experience in sales & marketing management
3. Competencies:
• Managerial Knowledge in the Hospitality Industry.
• Excellent spoken and written English.
• Well versed in use of computers such as PowerPoint and Excel.
• Confident, Good organizational & people development sales, Outgoing personality.
Yêu cầu hồ sơ
Công ty cổ phần Nông sản Phú Gia tiền thân là Công ty cổ phần nông sản Thanh Hoa được thành lập năm 2002. Đứng trước những cơ hội và thách thức từ sự thay đổi của nền kinh tế, Phú Gia đã không ngừng đầu tư phát triển công nghệ, đổi mới và nâng cao chất lượng sản phẩm, dịch vụ để đáp ứng và thỏa mãn tốt hơn nhu cầu ngày càng cao của thị trường.
Qua gần 20 năm xây dựng và phát triển, Phú Gia tự hào là một trong những tập đoàn sản xuất thức ăn chăn nuôi, sản xuất con giống, chăn nuôi công nghệ cao, chế biến và xuất khẩu gia cầm quy mô lớn tại Việt Nam. Phú Gia đang trực tiếp hợp tác với hai tập đoàn lớn của châu Âu là Vitafort và Master Good chuyển giao ứng dụng hiệu quả công nghệ tiên tiến nhất vào sản xuất, qua đó hình thành chuỗi giá trị khép kín từ sản xuất, chăn nuôi đến tiêu thụ sản phẩm. Cho tới nay, chất lượng các sản phẩm đến từ thương hiệu Phú Gia cũng đã khẳng định được vị thế trên thị trường.
Phú Gia cung cấp các sản phẩm nông nghiệp từ chuỗi chăn nuôi liên kết công nghệ cao, bao gồm:
- Phú Gia Feed – Sản xuất thức ăn chăn nuôi
- Phú Gia Farm – Con giống và trang trại
- Phú Gia Food – Thực phẩm tươi sạch
- Phú Gia Fertilizer – Phân bón hữu cơ Phú Gia
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, hưởng đầy đủ các chế độ phúc lợi xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Bóng đá
- Party
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Công ty cổ phần Nông sản Phú Gia tiền thân là Công ty cổ phần nông sản Thanh Hoa được thành lập năm 2002
Mission
- Là Tập đoàn tiên phong tại Việt Nam ứng dụng Công nghệ mới trong xuất Nông Nghiệp. Tổ chức sản xuất theo mô hình chuỗi giá trị “Thức ăn – chăn nuôi – Thực phẩm – phân bón – cây trồng”.
-
Luôn tạo ra những sản phẩm có chất lượng vượt trội nhằm đáp ứng các nhu cầu cao nhất của thị trường hiện tại và tương lai, trong nước cũng như quốc tế.