Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Du lịch nước ngoài
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Main tasks
Compile and recheck all information received
- Recheck the new programs carefully and inform the Sales Department or Reservation staffs in case of any unreasonable problems
- Ensure that all the needs of the clients are met (request a confirmation from the Sales department to guarantee that all the received information is correct)
Conduct the operating program
- Build a tour program and prepare tour guide materials: recheck all the services, add notes for the guide with special remarks concerning the profile of the traveler(s), prepare welcome gifts, sightseeing tickets, tourist registration forms, etc.
Deliver profiles over to tour guides
- Brief programs carefully to tour guide, pay attention to the unique selling points in comparison with the origin
- Make calls and deliver profiles over to tour guide prior to five days in low season and three days in high season
Monitor, supervise and solve problems arising during the tour
- Pre-check services to make sure all services are reserved before the client’s arrival
- Monitor, supervise and update information and situation of tourists through the tour guide
- Directly solve problems arising during the tour and take responsibility of any problems arising and any additional costs
- Update the issues in the issue reports and transfer them to the Quality Control Department
2. Other Tasks
- Handle the cases which need changing due to storms, floods, etc.
- Update information about the sightseeing fares, opening and closing times of tourist spots
- Conduct inspection destination / service to update information to other department
- Conduct research to extend guide database by finding possible guide suppliers
- Conduct meeting with guides: review the salary of guides and the payment facilities every year
- Update and implement all commitments, policies and guidelines about Sustainability
Yêu Cầu Công Việc
1. Competency
- Fluent in French language
- Good Strong knowledge of the Tourism field, Hotel and Tourism Management
- Good analytical and problem-solving skills and strong decision-making skills
- Good communication skills
- Good computer skills (Excel, Word, Outlook)
- Good planning and organisational skills to balance and prioritise work
- Self-motivated to learn new concepts and participate in new projects
- Characteristics: pleasant personality, positive attitude, open-minded, honest, active and decisive
2. Education
- University: Bachelor’s or Master’s in Hotel/Tourism/Foreign languages or other related fields
3. Experiences
- At least one years of experience in tourism industry
BENEFITS
*Working time:
- 40 hours per week (8h30 – 12h & 13h30 – 17h30)
- Off on Saturday & Sunday
* Health insurance 24/24 (PTI)
* Lunch allowance
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Lily’sTravel được thành lập năm 2008, sau hơn 10 năm hoạt động và phát triển,đã trở thành 1 trong nhưng công ty du lịch hàng đầu trên thị trường khách quốc tế vào Việt Nam đặc biệt là phân khúc khách lẻ, khách nhóm bạn bè, gia đình. Nhờ có nền móng vững chắc và đội ngũ nhân viên dày dặn với nhiều năm kinh nghiệm có tầm nhìn và định hướng phát triển theo chiều sâu không ngừng củng cố và phát triển. Vị thế của Lily’s Travel đã vươn lên vị trí top 1 trên các trang tìm kiếm và đánh giá như: Google; Tripadvisor, …
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHXH, BHYT, BHTN, khám sức khỏe định kỳ hàng năm theo quy định.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building,
- Party
- Trò chơi
- Dã ngoại
- workshop
Lịch sử thành lập
-
Lily’sTravel được thành lập năm 2008, sau hơn 10 năm hoạt động và phát triển,đã trở thành 1 trong nhưng công ty du lịch hàng đầu trên thị trường khách quốc tế vào Việt Nam
Mission
- Nhiệm vụ của chúng tôi là tổ chức những chuyến du lịch trong và ngoài nước với chất lượng và giá cả tốt nhất. Cụ thể hơn, chúng tôi lắng nghe yêu cầu của khách hàng, sau đó sẽ lên kế hoạch và gửi lại khách hàng nội dung chương trình chi tiết và báo giá chuẩn.