Việc làm DU LỊCH LILY

Cập nhật 08/04/2024 10:42
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN PHÁT TRIỂN DU LỊCH LILY
Tour Operator Team Leader
DU LỊCH LILY
6 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 13/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 13/09/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
Mô tả Công việc
I. Main tasks:
1. Manage and supervise the Tour Operator Division to ensure the operation of the Tour Operator Division in a consistent and effective way
- HR management :
+ Manage, review and supervise Tour Operator Senior/ Executives & Reservation Senior/ Executive
+ Evaluate staff performance of the Tour Operator Division included Reservation Division to propose the promotion/bonus to Office Manager
- Ensure all the procedures and processes are well implemented to satisfy, create a better procedure or amend existing procedure suitable with new concept/ changing of the company
- Manage arising cost on spot
2. Manage Tour Quality in the South Vietnam
- Review daily issue reports, client's feedback, quality calls, provide support to the Tour Operator Executives and Tour Operator Seniors if needed
- Collect monthly issue reports from Tour Operator & Reservation staffs, analize, transfer them to concerning departments ( Contracting, Product, Sales, Operation Manager, Office Manager ), proactively identify and implement solutions to constantly find the way to improve service levels and performance
- Recheck the new programs carefully and inform the Sales Department or Reservation staffs in case of any unreasonable problems
3. Assign Tour Guide
- Handle tour guide booking
- Control tour guide's quality
- Manage guide database & expand guide database
- Co-ordinate with Operation Manager & Office Manager to review tour guide salary
- Along with Office Manager to organize annual tour guide meeting in low season
4. Build a tour program, deliver profiles over to tour guides, monitor, supervise and solve problems arising during the tour
- Build a tour program and prepare tour guide materials: recheck all the services, add notes for the guide with special remarks concerning the profile of the traveler(s), prepare welcome gifts, sightseeing tickets, tourist registration forms, etc.
- Brief programs carefully to tour guide, pay attention to the unique selling points in comparison with the origin
- Make calls and deliver profiles over to tour guide prior to five days in low season and three days in high season
- Pre-check services to make sure all services are reserved before the client's arrival
- Monitor, supervise and update information and situation of tourists through the tour guide
- Directly solve problems arising during the tour and report trouble to Operation Manager/ Office Manager in constantly for further support if needed. Taking responsibility of any problems arising and any additional costs.
2. Other tasks:
- Along with Operation Manager/ Office Manager to do HR planning for operation dept in Sai Gon office
- Along with Operation Manager/ Office Manager to do Operation budget operation dept in Sai Gon office
- Do inspection plan for Operation Dept
- Interview candidates for operation dept in Sai Gon office
- Oversee materials management and set schedule maintenance and upkeep of the facilities + properties of PHH under control of Office Manager and Accounting team (uniform, gifts, welcome board, water,...).
- Conduct inspection destination / service to update information to other department
- Consult and propose the external relationship expenses (lunar new year, independence day + labor day, ...) to Office Manager.Yêu Cầu Công Việc
1. Skills & Attitudes
- Fluent in [..English.] language
- Good Strong knowledge of the Tourism field, Hotel and Tourism Management
- Good leadership and management skills
- Good analytical and problem-solving skills and strong decision-making skills
- Good presentation skills
- Strong communication & relationship building skills
- Good negotiation skills
- Self-motivated to learn new concepts and participate in new projects
- Team work
- Work under pressure
- Be able to work overtime if needed
- Customer focus
2. Education: Bachelor's or Master's in Hotel/Tourism/Foreign languages or other related fields
3. Experience: At least five years of experience in the tourism industryLaptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo
CÔNG TY CỔ PHẦN PHÁT TRIỂN DU LỊCH LILY
DU LỊCH LILY Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:

Lily’sTravel được thành lập năm 2008, sau hơn 10 năm hoạt động và phát triển,đã trở thành 1 trong nhưng công ty du lịch hàng đầu trên thị trường khách quốc tế vào Việt Nam đặc biệt là phân khúc khách lẻ, khách nhóm bạn bè, gia đình. Nhờ có nền móng vững chắc và đội ngũ nhân viên dày dặn với nhiều năm kinh nghiệm có tầm nhìn và định hướng phát triển theo chiều sâu không ngừng củng cố và phát triển. Vị thế của Lily’s Travel đã vươn lên vị trí top 1 trên các trang tìm kiếm và đánh giá như: Google; Tripadvisor, …

Chính sách bảo hiểm

  •  Tham gia BHXH, BHYT, BHTN, khám sức khỏe định kỳ hàng năm theo quy định.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch 
  •  Team building,
  • Party
  • Trò chơi
  • Dã ngoại
  • workshop

Lịch sử thành lập

  • Lily’sTravel được thành lập năm 2008, sau hơn 10 năm hoạt động và phát triển,đã trở thành 1 trong nhưng công ty du lịch hàng đầu trên thị trường khách quốc tế vào Việt Nam

Mission

  •  Nhiệm vụ của chúng tôi là tổ chức những chuyến du lịch trong và ngoài nước với chất lượng và giá cả tốt nhất. Cụ thể hơn, chúng tôi lắng nghe yêu cầu của khách hàng, sau đó sẽ lên kế hoạch và gửi lại khách hàng nội dung chương trình chi tiết và báo giá chuẩn.

Những nghề phổ biến tại DU LỊCH LILY

Bạn làm việc tại DU LỊCH LILY? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo DU LỊCH LILY

DU LỊCH LILY

Click để đánh giá