- KYC:
- Collect/research about the assumptions and sources of potential customers (leads) to understand the characteristics, needs, markets, competitive banking products ... of USME customer segments / assigned focus sub-segments./
- Collect / learn about the assumptions and sources of potential customers (leads) to understand the characteristics, needs, markets, competitive banking products ... of USME customer/ assigned focus sub-segments.
- Collecting, analyzing information about customers: operating, methodology, business plans, financial statements, .. to understand the characteristics và business model, customer's key success and risk factors, customer needs by assigned USME segment / sub-segment and consult financial solutions for customers
- Continuously update product knowledge, features, benefits, selling points and related policies to advise customers about:
- Standard Product and Service, package product, business program including deposit, credit, services, trade finance, foreign exchange, derivatives, and other products for USME business customers.
- Price policy based on financial plan with customers (ACP) / risk (RORWA) / performance on risk assets (TOI / RWA) / life cycle value of customers (CLV) according to regulations of TCB
- Sales và Services:
- Establishing relationships with new customers according to the list of assigned customers or self-seeking customers through relationships, forums, conferences…; building and developing relationships with existing customers, managing portfolio (in terms of sales, quality, structure ...); promote sale, cross-selling to increase wallet share and portfolio quality according to TCB's oriented strategic
- Sales planning, business opportunity identification and identification (ACP) with target customers.
- Financial consulting for customers: consulting in business planning, methods of managing financial statements, managing cash flows, costs and profits; coordinating with product sales departments and related units to build overall, optimal financial solutions on the basis of customer knowledge and industry developments, ensuring customers are best served according to service model regulated by TCB in each period.
- Customer care: taking care of customers in the managed book, transferring CVP to customers and implementing quality commitments (TATs / SLAs) to enhance customer experience and satisfaction at TCB
- Credit risk management:
4.2. Credit Appraisal
- Collect records, documents; monitor, update relevant information about the Customers, the Customer's business situation to serve the account management, propose solutions, evaluate, appraisal and take care of the Customer..
- Manage post-Lending of the book in accordance with regulations issued by CIBG Division and Risk Management.
- Propose, coordinate and implement measures in dealing with overdue debts for managed customers.
- Prevent risks in business activities in accordance with the Bank's regulation in each period.
- Operating:
- Absolutely comply with regulations, procedures, instructions ... related
- Actively identify and manage operational risks related to the book managed.
- Organization và Personnel:
- Develop yourself to complete missions and adapt to work-related change.
- Closely cooperate with related positions, towards the common targets of the bank.
- Effective management:
- Strictly manage business performance compared to the assigned target
- Manage existing customer book (in terms of sales, quality, structure ...), promote additional sales, cross-sell to increase wallet share and portfolio quality according to TCB's orientation.
- - Others:
- As assigned by the USME Director.
University degree prioritizes Economics / Finance / Banking / Business Administration / Accounting / Auditing
Minimum of 8+ years in the field of sales, appraising business customers.
English: Minimum TOEIC 550 or equivalent
Lily’sTravel được thành lập năm 2008, sau hơn 10 năm hoạt động và phát triển,đã trở thành 1 trong nhưng công ty du lịch hàng đầu trên thị trường khách quốc tế vào Việt Nam đặc biệt là phân khúc khách lẻ, khách nhóm bạn bè, gia đình. Nhờ có nền móng vững chắc và đội ngũ nhân viên dày dặn với nhiều năm kinh nghiệm có tầm nhìn và định hướng phát triển theo chiều sâu không ngừng củng cố và phát triển. Vị thế của Lily’s Travel đã vươn lên vị trí top 1 trên các trang tìm kiếm và đánh giá như: Google; Tripadvisor, …
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHXH, BHYT, BHTN, khám sức khỏe định kỳ hàng năm theo quy định.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building,
- Party
- Trò chơi
- Dã ngoại
- workshop
Lịch sử thành lập
-
Lily’sTravel được thành lập năm 2008, sau hơn 10 năm hoạt động và phát triển,đã trở thành 1 trong nhưng công ty du lịch hàng đầu trên thị trường khách quốc tế vào Việt Nam
Mission
- Nhiệm vụ của chúng tôi là tổ chức những chuyến du lịch trong và ngoài nước với chất lượng và giá cả tốt nhất. Cụ thể hơn, chúng tôi lắng nghe yêu cầu của khách hàng, sau đó sẽ lên kế hoạch và gửi lại khách hàng nội dung chương trình chi tiết và báo giá chuẩn.