Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
Responsibilities:
- Coordinate/arrange recruitment activities, including but not limited to job posting, channel selecting, interview scheduling, operators hiring, etc.
- Onboarding new hires, orientations and administer leave/personnel changing records
- Follow up on (i.e. new hires and leavers) check-in and check-out procedure
- Manage operators’ attendance records and ensure its accuracy for payroll calculation
- Maintain employment contracts and personnel files by abiding by all local laws and regulations
- Work with 3rd parties/Accounting team to ensure the on-time payment of salary for Operators
- Office/Dormitory/Canteen administration and logistical support in case of need, such as office/dormitory/Canteen daily management, reception, office supplies procurement, staff event plan & organization, license and company chop administering, etc.
- Provide all HR and Admin. support on social compliance audits for different clients to ensure “pass” result
- Administer all expresses among different Umbra offices to make sure on-time delivery and high efficiency of cost
- Other tasks assigned by Superior
Yêu Cầu Công Việc
Desired Skills and Experience:
- College degree or above.
- Strong work ethic and a positive attitude
- Minimum 5 years of HR & Admin. experience with factories, working in MNC is a plus.
- Familiar with local laws and regulations
- Good command of oral and written English
- Work meticulously and conscientiously, take responsibility, good communication and coordination capabilities.
- Proficiency in MS Office and Outlook
Working Conditions:
- Work is performed both in the office and on the production floor, with the majority of time spent in office environment.
- There is a low level of risk for accidents involved in this position.
- This role requires constant communication and coordination with all departments and the international management team.
- Mental stress is relative to producing accurate work, meeting deadlines and responding to urgent requests.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 25 - 35
- Lương: 800 - 1,200 USD
Pionero là công ty tư vấn, phát triển và cung cấp giải pháp công nghệ cao cho khách hàng Nhật Bản. Với điểm mạnh là công nghệ với các sáng lập viên có trên 7 năm kinh nghiệm làm việc tại công ty công nghệ lớn ở Nhật Bản, chúng tôi tin rằng sẽ có thể cung cấp môi trường tốt nhất để tất cả các thành viên phát triển bản thân và tiếp cận với trình độ của thế giới.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2021
Mission
Với sứ mệnh giúp cho cuộc sống con người trở nên hạnh phúc hơn, chúng tôi tin rằng bằng việc áp dụng công nghệ mới như AI, IoT, AR/VR, chúng tôi sẽ giúp giải phóng con người khỏi những công việc đầy rủi ro và tẻ nhạt, nâng cao chất lượng cuộc sống và qua đó khiến mọi người hạnh phúc hơn.