Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
Customer Support: Address inquiries via phone, email, and social media. Ensure resolution and customer satisfaction through follow-ups.
Issue Escalation: Forward complex or unresolved cases to relevant teams and monitor their resolution within set timelines.
Customer Data Management: Record and update customer interactions, order statuses, and related issues accurately.
Protocol Compliance: Adhere to established processes to maintain customer satisfaction.
Reporting: Provide regular updates to the Customer Experience Manager
Yêu Cầu Công Việc
Experience in customer service, with a preference for those familiar with CRM systems.
Strong communication skills, both written and verbal.
Critical thinking and problem-solving abilities.
Passion for process improvement and enhancing customer experience.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 22 - 30
- Lương: 6,5 Tr - 7 Tr VND
Delta International JSC là công ty hoạt động trong lĩnh vực giao nhận vận tải nội địa, quốc tế. Chuyên cung cấp các dịch vụ giao nhận nội địa như khai thuế hải quan, thủ tục chuyên ngành, vận chuyển hàng hoá, kinh doanh kho bãi. Là thành viên của Hiệp hội các nhà giao nhận vận tải Việt Nam (VIFFAS), thành viên của Hiệp hội các nhà giao nhận vận tải quốc tế (FIATA) và thành viên của Phòng thương mại và công nghiệp Việt Nam (VCCI)