Việc làm Delta International JSC

Cập nhật 03/09/2024 12:43
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN QUỐC TẾ DELTA (Delta International JSC)
Customer Services Officer (Team Leader role) / Chuyên viên Dịch vụ Khách hàng (vai trò Trưởng nhóm)
Delta International JSC
12 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng nhóm / Giám sát
Ngày đăng tuyển: 10/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 19/01/2025
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Customer Services:

  • Warmly welcome customers in person or via telephone.
  • Provide high-quality customer service by addressing inquiries professionally.
  • Handle operations services (insurance proposals, premium collection, policy services, etc.) efficiently and within agreed service standards.
  • Collaborate with the Head Office Operations Team to ensure smooth and effective service delivery.
  • Work across departments / functions for solution to ensure the complaint solved.
  • Review to ensure all complaints from Customers are solved precisely, suitably & follow closely with Company process/ regulation.
  • Ensure all complaints’ documents are stored/uploaded fully, compiled with internal and external government regulations.

Team Management:

  • Lead and supervise CS/SS staff at the sales office and assigned GA branches, ensuring effective performance and adherence to company guidelines.
  • Support team members with daily tasks and provide necessary training to maintain high service standards.
  • Ensure compliance with company policies and oversee service quality at all levels.

Agency Admin Support:

  • Assist in managing documents related to agents (FC/UM/DM applications, etc.).
  • Handle promotional gifts distribution, storage, and reporting as per company procedures.

Premium Control:

  • Manage distribution and reporting of Premium Receipt Books to agents, coordinating audits with the Premium Control and Sales teams.
  • Handle petty cash, expense claims, and reporting to the Finance Department.

Office Administration:

  • Oversee office supplies, assets, and facilities management.
  • Answer calls and perform general reception tasks.
  • Maintain office cleanliness, handle first-aid supplies, and report damages.

Other Tasks:

  • Collaborate with the sales team to ensure efficient CS operations.
  • Suggest process improvements to enhance service quality and reduce paperwork.
  • Ensure timely distribution of all correspondence.

Benefits

  • Competitive salary (100% salary during probation).
  • Bonus: 13th-month salary and the performance-based bonus of up to 30% of the total annual package.
  • Full social insurance, personal accidental & health care insurance, group life insurance (death and dismemberment).
  • Provide an advanced Health Medical pre-check-up from the 1st week of your probation.
  • Gifts for new comers and on special occasions
  • Modern facilities in the spacious office
  • 15 Annual leaves.

Yêu Cầu Công Việc

  • Graduated University/ College.
  • At least 3 years of solid experience in customer service (CS) or managing CS processes at the frontline, specifically within the life insurance or financial industry.
  • Proven experience in managing, supervising, or leading a customer service team, with a strong track record of team performance and service quality.
  • Exceptional customer service expertise, particularly in handling frontline interactions, ensuring high levels of client satisfaction.
  • Demonstrated accuracy, thoroughness, and the ability to maintain an organized workflow.
  • Excellent verbal and written communication.
  • Adaptable and eager to learn in a dynamic environment.
  • Positive, team-oriented, and customer-focused mindset.
  • Proficient in MS Office; English is a plus.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
14th Floor, 81-85 Ham Nghi Street, District 1, Ho Chi Minh City

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: 25 - 40
  • Lương: Cạnh tranh

Video Tuyển Dụng

Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN QUỐC TẾ DELTA (Delta International JSC)
Delta International JSC Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 1, ngách 49, ngõ Thịnh Hào 1, đường Tôn Đức Thắng, Phường Hàng Bột, Quận Đống Đa, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Delta International JSC là công ty hoạt động trong lĩnh vực giao nhận vận tải nội địa, quốc tế. Chuyên cung cấp các dịch vụ giao nhận nội địa như khai thuế hải quan, thủ tục chuyên ngành, vận chuyển hàng hoá, kinh doanh kho bãi. Là thành viên của Hiệp hội các nhà giao nhận vận tải Việt Nam (VIFFAS), thành viên của Hiệp hội các nhà giao nhận vận tải quốc tế (FIATA) và thành viên của Phòng thương mại và công nghiệp Việt Nam (VCCI)

Những nghề phổ biến tại Delta International JSC

Bạn làm việc tại Delta International JSC? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Delta International JSC

Delta International JSC

Click để đánh giá