Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Established in 2016 in Hanoi, 1C Vietnam operates as a developer and distributor of software solutions for business automation on 1C:Enterprise platform. There are over 5000 companies in Vietnam using 1C solutions in their everyday business operation. 1C Vietnam partnership network is actively expanding through the major cities across the country.
To help expand our business, we have an immediate opening for the position of Content Marketing Leader.
Job Description:
- Plan and Manage Multi-Channel Content:
- Develop and manage all content across communication platforms (Social media, website, blog, email marketing, brand material, and sales kit) to attract and retain users;
- Develop Brand Content Strategy:
- Build a long-term content direction strategy with a strong, creative and, outstanding brand image;
- Collaborate with relevant departments to ensure consistency in messaging and branding image;
- Optimize SEO Content and Digital Marketing Content:
- Work with the SEO team and contributors to create SEO content strategies, enhancing search engine visibility to attract quality traffic to the company’s online channels.
- Develop creative content for Major Communication Campaigns - Marketing campaigns: From brand initiatives to product promotions, aiming to drive user growth and revenue;
- Collaborate with Internal teams and External Partners:
- Collaborate to complete POSM, multi-channel marketing campaigns, and affiliate campaigns to increase traffic and raise product awareness among users;
- Monitor and Evaluate Content Performance:
- Collaborate with the Marketing team to assess the effectiveness of content, internal communication campaigns, and marketing strategies based on daily and weekly KPIs;
- Analyze data to uncover critical insights to improve content quality and communication.
Yêu Cầu Công Việc
Qualifications:
- At least 04 years of experience in Content Marketing, with the ability to develop creative content and manage content across multiple platforms; B2B experience is a strong advantage;
- Excellent writing and creative content skills, particularly in brand-building campaigns and SEO content;
- Strong organizational and internal information management skills;
- Good communication, debate and teamwork skills;
- Data analysis skills and the ability to make data-driven to improve content and communication strategies;
- Bachelor’s degree in Marketing, Communications, or related fields;
Benefits:
- Innovative Environment:
- Be part of a team that values creativity and innovation.;
- Attractive salary based on employee’s performance;
- Work in a professional, dynamic and international environment;
- Green Modern office in Times City Complex;
- Comfortable office in Times city; 40 working hours/week;
- Participate fully in the social insurance regimes in accordance with the contract salary;
- Official holidays according to Vietnamese regulations and annual company trip
- Impact: Plays an important role in Marketing Team, and contributes to the development and optimization of the company's marketing activities.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Alpha Books được biết đến là một trong những thương hiệu hàng đầu về dòng sách quản trị kinh doanh, phát triển kỹ năng, tài chính, đầu tư… với các cuốn sách hướng dẫn khởi nghiệp, các bài học, phương pháp và kinh nghiệm quản trị của các chuyên gia, và các tập đoàn nổi tiếng trên thế giới. Sau 18 năm hình thành và phát triển, Alpha Books đã từng bước khẳng định tên tuổi của mình, đặc biệt đối với các thế hệ doanh nhân, nhà quản lý và những người trẻ luôn khát khao xây dựng sự nghiệp thành công.
18 năm, từ một công ty nhỏ thành lập bởi một nhóm tri thức trẻ Hà Nội, Alpha Books hiện đã phát triển mở rộng thương hiệu chính là Alpha Books - dòng sách quản trị kinh doanh & kỹ năng và với 5 thương hiệu con: Omega Plus - dòng sách tinh hoa về văn hóa, lịch sử; ETS - dòng sách về khoa học; Gamma - dòng sách ngoại ngữ; Sống - dòng sách tác giả Việt; Medinsight - dòng sách y học.
Bên cạnh việc sở hữu hơn 4.000 đầu sách cùng 15.000.000 bản in, Alpha Books còn thành công tiếp cận độc giả với các cuốn sách nổi bật in đậm dấu ấn trong tâm trí người đọc, điển hình như: HBR Onpoint, Quốc gia khởi nghiệp, Trí tuệ Do Thái, Phi lý trí, Tư duy nhanh và chậm, Tiểu sử Steve Jobs, Thiên nga đen, Chiến lược đại dương xanh, Phù thủy sàn chứng khoán,..