Việc làm Sam Ba

Cập nhật 27/08/2024 09:19
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Sam Ba
Nhân viên Kinh doanh (Ca đêm)
Sam Ba
3 việc làm 21 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: 10 - 30 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 25/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/07/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
Mô tả Công việc
Engage with customers via phone, email, and social media platforms (such as Facebook).
Listen attentively to their inquiries, concerns, and feedback.
Provide accurate information and personalized assistance to enhance their overall experience.
Act as a knowledgeable point of contact for customers, guiding them in using our services effectively.
Explain the features, benefits, and value propositions of our offerings.
Regularly update and supplement customer information.
Collaborate with the technical support department to enhance new service packages and make necessary modifications to existing ones.
Monitor fees, promptly address complaints, and handle cancellations.
Keep track of customer feedback and report any issues for timely resolution.
Initiate proactive outreach to gather feedback from customers.
Call clients in person when necessary to understand their needs and preferences.
Establish and nurture strong customer relationships.
Continuously monitor customer situations and provide timely advice and support.
Engage with customers via phone, email, and social media platforms (such as Facebook).
Listen attentively to their inquiries, concerns, and feedback.
Provide accurate information and personalized assistance to enhance their overall experience.
Act as a knowledgeable point of contact for customers, guiding them in using our services effectively.
Explain the features, benefits, and value propositions of our offerings.
Regularly update and supplement customer information.
Collaborate with the technical support department to enhance new service packages and make necessary modifications to existing ones.
Monitor fees, promptly address complaints, and handle cancellations.
Keep track of customer feedback and report any issues for timely resolution.
Initiate proactive outreach to gather feedback from customers.
Call clients in person when necessary to understand their needs and preferences.
Establish and nurture strong customer relationships.
Continuously monitor customer situations and provide timely advice and support.Yêu Cầu Công Việc
Age range: From 22 years old and above.
Good English communication skills are an strong advantage. (English level Ielt 6.0- 6.5 or equivalent)
Basic knowledge of marketing
Proficient computer and internet skills, understanding of social media and e-commerce.
Strong communication skills, fluent, articulate, confident, without stuttering, hesitation, and without a strong local accent.
Creative thinking, good listener, regularly keeping up with social trends and customer psychology.
Due to the nature of night shift work, the ability to manage hours and workload to maintain physical and mental health during night shifts is necessary.
Working Hours: Monday - Friday (from 21:30 to 05:30) and Saturday (online)Laptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Du lịch nước ngoài
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Phụ cấp thâm niên
Nghỉ phép năm
CLB thể thao
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 5 Số 385 Hoàng Quốc Việt - Cầu Giấy

Công ty Cổ phần Sam Ba là nhà sản xuất và cung cấp các giải pháp tổng thể về cửa theo tiêu chuẩn và công nghệ Châu Âu. Hiện tại sản phẩm của Sambawindow đã có mặt tại nhiều công trình từ nhà biệt thự, chung cư cao cấp đến những tòa nhà văn phòng và khách sạn...Chúng tôi luôn coi trọng con người là cội nguồn sức mạnh của Công ty, Để đạt được mục tiêu trong thời gian tới trở thành nhà sản xuất và cung cấp về cửa có thị phần lớn trong cả nước.

Những nghề phổ biến tại Sam Ba

Bạn làm việc tại Sam Ba? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Sam Ba

Sam Ba

Click để đánh giá