Mô tả công việc
- Handle high volume call and test message
- Provide accurate, valid and comprehensive information
- Follow communication procedures, guidelines, and policies
- Manage complaints, provide proper solutions and options within the time limits; follow up to secure resolution
- Go the extra mile to engage customers
Yêu cầu công việc
• College degree or above
• Fluency in english
• Minimum 1 year experience in customer service
• Working hours: From 8:00 p.m. to 5:00 a.m
• High level of honesty and integrity; Proactive and meticulous; A sense of
responsibility and team work spirit
• Ability to work under pressure, strong communication skills and exceed
beyond expectation
• Passionate for customer service industry and can accept to work under
different work shifts
Quyền lợi được hưởng
• Salary: From 15.000.000 VND – 18.000.000 VND
• Equipments provided
• Team building activities
• Allowance: Public Holiday, Birthday
• Social health insurance
• Paid Annual leave
Tiền thân là đơn vị sản xuất, lắp ráp và cung ứng thiết bị Công nghiệp phụ trợ, CÔNG TY CỔ PHẦN SAWA VIỆT NAM là một đơn vị uy tín và đối tác tin cậy của các nhãn hàng hàng đầu Việt Nam.Năm 2010 đánh dấu bước đột phá về sự hợp tác chiến lược doanh nghiệp và cung ứng sản phẩm, lần đầu tiên SAWA cho ra thị trường sản phẩm máy lọc nước mang nhãn hiệu SAWA.