Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Chế độ thưởng
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
The IT Helpdesk job is responsible for support and assistance to the bank-wide. They interact with staff by phone or in-person to resolve their computer problems related to software and hardware issues to help them get back up running smoothly again. IT Helpdesk will provide the End User Serice support that enable prodiving the Information Technology supporting to end-user by across the bank. This role will carry out some or all of the following activities that related to End User Support services, including Information Technology that are using at the bank ( Laptop, Desktop, PC, VDI, ATM, Printer )
- Serve as the first contact with customers who need technical assistance via the phone or email
- Perform troubleshooting using different diagnostic techniques
- Troubleshoot, diagnose, and resolve technical hardware and/or software issues
- Provide quick resolution and excellent customer service
- Redirect unresolved issues to the next level of support personnel
- Provide needed information on IT products or services
- Keep record of problems and their resolution
- Follow-up with staff
- Provide feedback on processes and make recommendations on areas to improve
- Maintain technical documentation and service catalog on installation of software, configuration of hardware and problem troubleshooting
Yêu Cầu Công Việc
- Graduated in Information Technology or Computer Major
- Good command of English
- Above 1 year of experience
- Knowledge or familiar with Windows OS, Linux OS
- Knowledge about Network
- A technical, logical thought process with Problem-solving skills & Team work spirit
- An ability to stick to strict deadlines
- An ability to prioritise and delegate
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Thời gian thử việc: 60 ngày
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Thời gian làm việc: Thứ Hai - Thứ Sáu
- Lương: 12 Tr - 16 Tr VND
Công ty Cổ phần Takahiro là Công ty kinh doanh về lĩnh vực F&B. Chúng tôi sở hữu chuỗi Nhà hàng cao cấp với thương hiệu Sushi Hokkaido Sachi và nhiều thương hiệu khác được nhượng quyền từ Nhật Bản. Cùng với đội ngũ bếp trưởng đến từ Nhật với hơn hơn 30 năm kinh nghiệm, và nguồn nhân lực đầu bếp với nhiều năm kinh nghiệm trong nghề.Mục tiêu hoạt động của Chúng tôi là mang đến chuỗi nhà hàng Nhật chính thống, đẳng cấp bậc nhất tại TP.HCM.Đến với TAKAHIRO bạn sẽ được làm việc trong môi trường năng động và nhiều cơ hội thăng tiến. được làm việc trong môi trường thân thiện, ổn định và lâu dài, hơn nữa Công ty luôn coi trọng giá trị đóng góp của người lao động vào sự phát triển chung của hệ thống.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Zumba
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Công ty Cổ phần Thực Phẩm Takahiro được thành lập năm 2013
Mission
Công ty không ngừng đổi mới, sáng tạo để kiến tạo hệ sinh thái các sản phẩm dịch vụ đẳng cấp, góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống của mọi người và nâng tầm vị thế của thương hiệu Việt trên trường quốc tế.
Review TAKAHIRO
Lương cao hơn ở các chỗ F&B khác nhưng nhiều quy trình khắt khe