Mô tả công việc
- Receiving orders placed from salesman/customer and input information to contract review form to get production started.
- Working with internal team and people concerned to solve any issue related to orders/shipment.
- Following-up production schedule to match with customers' demand.
- Arranging all necessary things for smooth shipments (booking vessels, trucks, lorries, fumigations ...).
- Making all kinds of shipping documents for payment terms (LC, TT, DA, DP...).
- Other documentations (sales contract, annex, contract review, VAT invoices, sample request ...).
- Following-up payments from customers and support salesman to push customers making payments/past-due payments.
- Making payment requests and suitable details for paying agent’s commissions.
- Sales reports/statistics.
Yêu cầu công việc
- College degree and above, major in Foreign Trade, Export Formalities, Business Administration or relating.
- At least 01 year of experience in similar position.
- English communication.
- Computer: MS office.
- Good at communication and customer service skills.
* Starting date in March.2025
Quyền lợi được hưởng
Premium Health Care Plan
Shuttle Bus from Ho Chi Minh to Bien Hoa
ILP - HỌC VIỆN ĐÀO TẠO IELTS CHUYÊN SÂU - được sáng lập trên nền tảng sư phạm chính thống và chuyên sâu.
Hơn 10 năm kinh nghiệm giảng dạy tiếng Anh, quản lý học thuật, xuất bản quốc tế và đào tạo Ngôn ngữ Anh bậc đại học, tích lũy kinh nghiệm quý báu, am hiểu tường tận nhiều khía cạnh của việc giảng dạy và đào tạo ngôn ngữ Anh, thầy La Thành Triết và Tập thể Sư phạm đã xây dựng và phát triển ILP trở thành Học viện Đào tạo IELTS Chuyên sâu hàng đầu tại Thành phố Hồ Chí Minh.
Thầy La Thành Triết và Tập thể Sư phạm ILP luôn đồng hành cùng học viên trên chặng đường học tập và phối hợp chặt chẽ cùng Quý Phụ huynh trong hành trình rèn luyện kỹ năng, giáo dục đạo đức, kỷ luật và tác phong của từng học viên.