Mô tả công việc
■Job description
- Make sales plans to expand business & achieve the goals.
- Find potential customers by aggressive networking.
- Find out customer ‘s demand & benefit.
- Collect information for customer decision structure, including decision maker information, acceptance criteria for the proposals, competitor’s information.
- Build intimate relationships with customers.
- Cooperate with Technical team to propose the improvement solution.
- Cooperate with Technical team to provide the services to customers with regular report (weekly report, monthly report…)
- Coordinate with the distributors to expand business.
- Perform other tasks assigned.
RELATIONSHIPS:
- Customers
- Suppliers
- Distributors.
- All staffs
Yêu cầu công việc
Gender:Female
Age:Any
Education level:Uni
Language:Have good oral & written in English
No. of experienced year: Having at least 1 year of experience in B-to-B sales will be preferable
- Accept the freshers who have graduated from university.
Good to have
+ Have good oral & written in Korean or Chinese
■Working time
Mon-Fri:8:00~17:00
Quyền lợi được hưởng
- Bonus: Depends on sales result at the end of year
- Attractive allowance: insurance for children and/or personal development package: 6MVND/year.
- Company bus from Hanoi Centre.
- Annual company trip, Team building
- Social Insurance payment follows Vietnamese labor law at full salary package
- Health Care and Accident 24/7 Insurance.
- A friendly, self-motivated working environment.
- Have many opportunities to exchange knowledge in KURITA global network and go aboard training.
- Work experience at foreignaffiliated global company.
- Visit customers by car and taxi.
- Not tied to fixed workplace like factory job.
- Can do WFH 1 time per week.
■Salary:Nego
(Depending on the performance, we can pay as candidate's expectation.)
Từ khát vọng khởi nghiệp và mong muốn cống hiến được nhiều giá trị cho cộng đồng golf Việt Nam hơn nữa, Golfgroup chính thức ra mắt vào năm 2015. Trải qua nhiều năm hình thành phát triển tốc độ, Golfgroup sở hữu một hệ sinh thái về golf với nhiều đơn vị nổi bật. Bắt nguồn từ chuyến công tác Hàn Quốc, Nhật Bản vào đầu năm 2014, Kim Dung – Chủ tịch HĐQT Golfgroup cùng TGĐ – Nguyễn Thị Phương Thảo thấy rằng thị trường golf ở Việt Nam còn rất nhiều tiềm năng và chưa phát triển như đất nước bạn. Trước sự phát triển vũ bão của 2 cường quốc đầu ngành golf trên thế giới, Chủ tịch Kim Dung chia sẻ: “tôi có một khát vọng muốn phát triển ngành golf, góp phần kết nối tạo nên những sân chơi thiết thực. Và để làm được điều này chúng tôi hiểu rõ rằng một doanh nghiệp cần có sự tập trung cao độ, quyết tâm lớn cùng với khát vọng rõ ràng sẽ đi xa và bền vững. Nhật và Hàn Quốc là những quốc gia tiên phong về công nghệ golf, đa dạng mẫu mã, thiết kế đẹp, song bên cạnh việc hợp tác kế thừa phát triển chúng tôi cùng đội ngũ cố vấn, ban chuyên môn đã mạnh dạn đầu tư vào những ý tưởng kinh doanh mới nhằm cá nhân hoá tối đa sản phẩm, nhằm mang lại những trải nghiệm cao cấp và đáng nhớ đến khách hàng. Việc sở hữu một bộ gậy golf được thiết kế riêng, khắc tên mình hay những thông điệp mà bản thân thích là điều mà chúng tôi đã đưa vào trong nhiều năm qua, đó không chỉ là vẻ đẹp bên ngoài nó còn toát lên khí chất của người sở hữu bộ gậy. Đó là trải nghiệm đặc biệt mà Golfgroup nỗ lực mang lại.