Việc làm Tập Đoàn Quang Anh

Cập nhật 12/12/2024 00:13
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Quang Anh
Total Rewards Lead (Fmcg)
Tập Đoàn Quang Anh
8 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 05/01/2025
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

Mô tả Công việc
Company: Bien Hoa Consumer (TTC AgriS Group)
Location: 62 Tran Huy Lieu str, Phu Nhuan Dist, HCMC
Job Description
1/ Policies and Procedures
- Provision of a comprehensive total rewards solution for the organization
- Lead the review of the remuneration strategy, remuneration policy, remuneration systems, and guidelines
- Guide and assist in the development, implementation, and administration of rewards and employee benefits policies
2/ Remuneration
- Serve as a liaison with reward companies on compensation and benefits issues for salary benchmarking purposes
- Conduct market analysis and ensure that all programs (pay structures, benefit plans, etc.) are competitive
- Engage in wider remuneration and benefits communities and participate in industry activities by providing appropriate insights and inputs
- Advise the organization on compliance requirements of reward policies, relevant systems and tools
- Monitor the impact on budget and payroll margins and advise the organization accordingly
4/ Staff appointment analysis
- Provide recommendations on salary offers and promotions in accordance with the organization's policies to prevent anomalies
- Ensure that the quarterly appointment reports are prepared and analyzed to ensure the effectiveness of our attraction and retention strategy
5/ Annual performance reviews
- Manage the organization's annual performance process ensuring that contracting and assessments are done periodically
- Lead the promotions cycle processes and provide analysis of the impact of the outcome to ensure efficiency and effectiveness
- Assist in drafting submissions to the organization's leadership and BoD
6/ Bonus program
- Coordinate the annual bonus process and its implementation
7/ Staff turnover analysis
- Ensure that staff turnover analysis is provided quarterly and the organization is informed of major challenges
- Ensure consolidated turnover reports are submitted annually in preparation for annual increases
- Establish the effectiveness of the organization's attraction and retention strategy
8/ Benchmarking and survey participation
- Conduct internal and external benchmark studies to ensure that the organization's salaries, incentives, and retention strategy are competitive and responsive to the market
- Participate in salary, benefits, and relevant industry surveys and provide a proactive review of market pay and benefit position
- Participate in salary and wage movement surveys to determine annual increases and prepare annual budgets
- Ensure understanding of survey processes and interpretation or results in the organization
- Oversee that the job matching exercise is done to ensure the accuracy and relevance of the information provided for benchmarking
9/ Employee Recognition
- Review the recognition statement document periodically to ensure its relevance and alignment with organizational objectives
- Ensure alignment between organization-wide and unit recognition statements
- Facilitate the organization's wide program biennially
- Prepare presentations to the organization's leadership for approval
10/ Long-term and short-term incentives
- Review and maintain the awards policy for relevance
- Develop and maintain short-term incentives for the organization

Yêu cầu công việc

Yêu Cầu Công Việc
Bachelor's degree in human resources, business administration, finance, or a related field
Minimum 5 years of experience in total rewards within fields of FMCG, retail,...
Have experience working with rewards service providers (Mercer, Hay, Willis Towers Watson)
Experience in designing and implementing total rewards programs
Strong knowledge of local and federal laws related to compensation and benefits
Proficient in Microsoft Office and HRIS systems
Excellent analytical and problem-solving skills

Quyền lợi được hưởng

Laptop
Du Lịch
Phụ cấp
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Phụ cấp thâm niên
Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Quang Anh
Tập Đoàn Quang Anh Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 18, Tòa nhà văn phòng Viwaseen, Số 48 Tố Hữu, Trung Văn

Tập đoàn Quang Anh (QA Group) được thành lập vào ngày 12/12/2002, tiền thân là Công ty Cổ phần Thương Mại và Đầu Tư Hà Thành. Công ty hoạt động chủ yếu trong các lĩnh tực: Tư vấn đầu tư, Phần mềm điện tử – công nghệ cao, Bất động sản, Logistics, Nông nghiệp, …

Mã số thuế: 0109617182

Địa chỉ: Tầng 18 tòa nhà văn phòng Viwaseen Tower, Số 48 Tố Hữu, Phường Trung Văn, Quận Nam Từ Liêm, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Người đại diện: NGUYỄN MINH THỨC

Ngày hoạt động: 2021-05-04

Những nghề phổ biến tại Tập Đoàn Quang Anh

Bạn làm việc tại Tập Đoàn Quang Anh? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Tập Đoàn Quang Anh

Tập Đoàn Quang Anh

Click để đánh giá