Mô tả công việc
- Maintain complete knowledge of the following (to include but not limited to):
+ All hotel features / services, hours of operation
+ Hotel function space, entertainment options, menus and floral decoration options
+ Hotel safety guidelines and evacuation plan
+ Scheduled daily group activities
- Answer incoming phone calls in a pleasant manner using Hotel’s telephone etiquette guidelines. Handle telephone enquiries according to departmental procedure
- Coordinate all group arrangements
- Work with group contacts to facilitate program planning and requirements
- Communicate group needs and specifications to all relevant departments
- Follow up with Post-Conference reports and review group billings
- Input all group bookings and update booking activities in the system on a weekly basis
- Prepare reports, maintain proper records and filing system in accordance to hotel’s sales administration process
- Maintain gifts inventory and coordinate the sending of gifts to clients
- Arrange site inspections for potential clients
- Promote positive relations with clients and attend to all requests expediently and courteously
- Acknowledge and handle clients’ complaints and comments tactfully and efficiently. Report incidents or other irregularities to management
- Up-sell and promote hotel’s facilities and services at every available opportunity in order to maximize sales revenue
Yêu cầu công việc
- Diploma in Tourism / Hospitality Management / Events Management
- Minimum 1 year of experience in a similar capacity
- Excellent reading, writing and oral proficiency in English language
- Proficient in MS Excel, Word, & PowerPoint
Quyền lợi được hưởng
- Social - Health Insurance per labor law
- Pre-Opening Allowance ( when open, Service charge Bonus will apply )
- Meal Allowance on duty ( 03 meals per day if stay at staffhouse )
- Uniform
- Free Accommodation at nice, modern and comfortable staff house.
- Telephone allowance ( depend on positions)
- On board Travel expense support
- Employee of the Month / Quarter / Year Award
- Birthday Celebration
- Year end Bonus, KPI Bonus
- Year End Party
- International working environment with many Expatriates
- Free to attend English Courses at the Hotels to improve your communication skill.
- Special discount with Accor property after 06 months of employment
- Excellent opportunities for Career Development with Accor Group as it is # 1 in Asia & Vietnam in term of number of managed property.
At the moment, Accorhotels group has around 4300 hotels over the world in 100 countries
In Vietnam, Accor has 25 hotels from The North to the South, in 2019 we open 10 more hotels in Vietnam.
ACCORHOTELS OPEN 1 HOTEL EVERY 33 HOURS WORLDWIDE
Công ty Cổ phần Tập đoàn Vietstar ( VIETSTAR GROUP JOINT STOCK COMPANY) tên viết tắt là Vietstar Group được thành lập ngày 01 tháng 08 năm 2018. Đây là doanh nghiệp chuyên cung cấp dịch vụ tài chính cho thị trường Việt Nam. Với đội ngũ nhân viên được trang bị đầy đủ kiến thức và kinh nghiệm, Vietstar luôn đáp ứng tốt dịch vụ nhân sự và tài chính cho các doanh nghiệp ở thời điểm hiện tại.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2018
Mission
- Tầm nhìn: Tiếp tục phát triển và trở thành top 5 công ty cung ứng nhân sự chất lượng nhất tại thị trường Việt Nam.
- Sứ mệnh:
- Đem đến cho bạn cơ hội được làm việc trong môi trường mà bạn mong muốn.
- Trở thành “NHÀ TUYỂN DỤNG” chất lượng cho các doanh nghiệp trong và ngoài nước.
- Là “cầu nối” đáng tin cậy giữa bạn và doanh nghiệp
- Vietstar mong muốn trở thành “ Nhà tuyển dụng” chất lượng cho các doanh nghiệp trong và ngoài nước. Ngoài ra, Vietstar còn là nơi giải quyết nhu cầu tài chính hằng ngày cho người dân trên toàn đất nước.
- Là chỗ dựa vững chắc và là cách tay đắc lực của khách hàng, dịch vụ mà Vietstar mang đến sẽ giúp khách hàng tiết kiệm chi phí, thời gian... Khách hàng chỉ cần tập trung vào lĩnh vực thế mạnh của mình để phát triển.