Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
The duties and responsibilities of Helpdesk Officer include but is not limited to:
1. Provide technical assistance to users, include hardware and software issue.
- Provide first-level support for hardware, software, and network issues;
- Respond to helpdesk tickets, emails, chat, and phone calls,… in a timely manner;
- Troubleshoot and resolve technical issues related to computers, printers, and other IT equipment.
2. Receiving support requests related to the services of the IT Department from the other departments, includes:
- Install and allocate Information Technology equipment;
- Handling IT requests from departments;
- Meeting, Trial lecture, Event support in IT tasks;
- Troubleshooting at workstations.(LAN, Wifi, Hardware, Software, Printing, IP Phone);
- Consulting on configuration and informatics equipment;
- Information Technology equipment management;
- Ensure security mode, avoid viruses, prevent data loss;
- Planning to update patches for terminals (patching management);
- View log file on workstation operating system (Windows).
Yêu Cầu Công Việc
1. Qualifications:
- Bachelor's degree in computer science, information technology or a related field;
- Preferred certifications ( IT Service desk Professional, ITIL, CCNA, MCSA, LPI, ...)
2. Experiences:
- At least 2 years of experience in a technical support role or equivalent position;
- Experience in an academic or educational environment is a plus;
- Familiar with Windows 7, 8, 10, 11, MacOS, Microsoft Sharepoint, Microsoft Office 365, Google Worksapce, Zoom, WebEx...
3. Knowledge
- Knowledge on helpdesk procedure;
- Working knowledge and expertise with a variety of software, hardware, and applications;
- Very good knowledge and experience in the administration and operation of systems, networks and cloud;
- Good Knowledge of security standards and communication.
4. Skills
- Analytical skills to study problems and records and identify solutions;
- Being able to multi-task and establish priorities;
- Good problem-solver with outstanding analytical skills;
- Maintain the composure under pressure to calmly find solutions;
- Good and solid communication skills to clearly convey information to staff.
5. Behaviours required
- Willingness to solve complicated problems and see projects through to completion;
- Ability to work overtime;
- Ability to be self-confident in an international working environment.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Thời gian thử việc: 60 days
- Cơ hội huấn luyện:
- Free English and German classes
- Participating in orientation training and professional training classes - Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Thời gian làm việc: 40-hour work week or 8-hour work-day from Mon to Fri
- Đồng nghiệp: Friendly and supportive
- Phúc lợi:
-13th month salary
-Accident insurance 24h PVI
-Bonus on Tet, public holiday
-Provide laptop
-Pay SI on the 1st month of working and exactly salary amount as contract
-Salary raise as working experience and review salary basing on performances
-Annual teambuilding
-Shuttle bus from HCMC to VGU - Ngày nghỉ: 12 days per year and sick leave full pay 3 days per year
- Lương: 15 Tr - 25 Tr VND
Thành lập năm 2006, Tập đoàn YeaH1 từng bước phát triển thành công ty hàng đầu về Truyền thông Công nghệ tại Việt Nam và khu vực Đông Nam Á, với sinh thái đa dạng gồm: Media, Game, Commerce, Financial, Technology, Capital, Global
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm như BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch, team building hàng năm
- Các chương trình vui chơi giải trí cuối tuần như : Tổ chức tiệc, giao lưu trò chơi, trò chuyện đội nhóm
- Thể thao : Bóng đá, cầu lông
Lịch sử thành lập
- Năm 2006, Ra mắtYeah1.com sở hữu gần 40.000 người dùng
- Năm 2008, YeaH1 xây dựng được cộng đồng lớn nhất Việt Nam với 400.000 người dùng và tiếp tục ra mắt Yeah1TV - Kênh truyền hình đầu tiên dành cho giới trẻ ở Việt Nam
- Năm 2010, Tập đoàn ra mắt kênh Yeah1 Family dành cho gia đình và kênh phim Imovie, nâng số người dùng lên con số 2.000.000
- Năm 2015, giấy chứng nhận mcn youtube
- Năm 2017, YeaH1 khẳng định được nền tảng truyền thông số hàng đầu trên YouTube khi là MCN số 1 ở Việt Nam về lượt xem. Sau đó, YeaH1 gia nhập Netlink - đơn vị duy nhất có chứng nhận GCPP Google tại Đông Nam Á và TNT - Đại lý bán quảng cáo hàng đầu
- Năm 2018, YeaH1 ghi dấu khi giành được giải thưởng Apex 2018 dành cho Doanh nghiệp Truyền thông xuất sắc nhất. YeaH1 mở rộng đầu tư sang Thái Lan, Philippines, Indonesia và hợp tác độc quyền công ty âm nhạc hàng đầu thế giới Universal Music Group và AKS Nhật Bản
- Năm 2019, YeaH1 tiến hành tái cấu trúc, đẩy mạnh phát triển kênh nội dung và nền tảng sở hữu theo chiến lược cốt lõi 3C. (Content, Creator, Community)
- Năm 2020, YeaH1 trở lại khi là đơn vị dẫn đầu giải pháp sáng tạo truyền thông
- Năm 2021, YeaH1 tiếp tục được công nhận bởi tổ chức uy tín như các giải thưởng của HR Asia Award 2021, Vietnam Excellence 2021 do Anphabe tổ chức
- Năm 2022, Được vinh danh. Mở rộng kinh doanh, tái cấu trúc
Mission
Xây dựng và đóng góp những giá trị tích cực cho cộng đồng thông qua những nội dung sáng tạo, những dịch vụ vượt trội
Review Tập đoàn Yeah1
Thời gian làm việc thoải mái(RV)
Đi làm hơn 10 năm, làm ở Yeah1 hết 6 năm, chưa bao giờ nhận lương trễ dù chỉ 1 ngày.)(rv)