- The job holder responsible for ensure to advise and provide personal financial products and services in accordance with customer needs, in order to bring the best experience to customers.
- The job holder ensures compliance and minimizes risks when processing transactions, providing products and services to customers.
- CUSTOMERS: CONSULTANCY AND PROVIDE PERSONAL FINANCIAL PRODUCTS AND SERVICES THAT MATCHES CUSTOMERS' NEEDS.
- Receive and learn information from customers to advise and provide products and services that are suitable for customers' needs or introduce them to specified locations to bring the best experience to customers. Customer.
- Exploit, consulting and providing personal financial products and services suitable to customer needs according to the list of customers assigned in each period.
- Develop customers according to the bank's oriented sales channels from time to time.
- PRODUCTS và SERVICES: ASSURANCE AND ENHANCE SERVICE QUALITY, HELP BRING THE BEST CUSTOMER EXPERIENCE
- Perform transactions/consultations at the request of the Client accurately, completely, quickly and in a timely manner, ensuring the correct SLAs and service quality standards.
- Update information on products, processes/regulations, Marketing programs, new sales campaigns and instructions of Techcombank from time to time in order to provide the best services of the Bank to customers.
- Receive and handle customer requests and complaints in accordance with Techcombank's regulations.
- Make recommendations to relevant departments to contribute to improving product, process and policy issues from time to time.
- SYSTEM: OPERATION COMPLIANCE và RISK MANAGEMENT
- Perform work in accordance with the Bank's policies, procedures, regulations and instructions.
- Identify customer information as well as warning signs before, during and after customer transactions, ensuring compliance with Techcombank's processes and regulations and the law.
- Manage credit risk, operational risk on the assigned customer list in accordance with regulations and instructions of the bank
- Ensure compliance with Techcombank's policies and procedures.
- Comply with the post-borrowing inspection process (controlling the customer's capital use purpose, collateral, financial situation...). Periodically according to the provisions of credit products/post-borrowing control regulations, assess the customer, control the purpose of the customer's capital, immediately notify the relevant departments when the customer have problems with financial situation, ability to repay debt, purpose of using capital, etc..
- Identify, report and participate in the handling of operational risks.
- Comply with regulations on information security and information security.
- HUMAN RESOURCES: HUMAN DEVELOPMENT và CONSTRUCTION CULTURE
- Fully participate in training programs of TCB
- Always have the spirit of self-learning in work and life
- Actively develop a personal development plan.
- Always have an open attitude to share information with others và be willing to accept change.
- Ownership, responsibility in work, leading to outstanding results.
- Building a culture of cohesion, encouraging colleagues to achieve success.
- Fully aware of Techcombank's organizational culture and perform tasks in the spirit of TCB's core values and behavioral standards, embodying Techcomer's DNA.
- EFFECTIVE MANAGEMENT: PLAN MANAGEMENT và BUSINESS RESULTS
- Develop and implement individual business plans to achieve assigned business targets.
Key Relationships - Direct Manager
Senior Manager/ Manager, Retail Banking
Branch Manager
Senior Manager, Direct Sales Center
Key Relationships - Direct Reports
N/A
Key Relationships - Internal Stakeholders
Teams inside and outside RBG
Key Relationships - External Stakeholders
Individual customers, competitors…
Success Profile - Qualification and Experiences
Domain Expertise
- At least 5+ years of experience in Banking field in a similar position
- Proficient in using office software: word, excel, powerpoint.
- Graduated from a regular university, preferably in economics - finance - banking.
- English ability: Not apply
Chính thức ra mắt thị trường vận tải dịch vụ Thủ đô Hà Nội vào ngày 10.10.2010 - Nhân kỷ niệm đại lễ 1000 năm Thăng Long - Hà Nội, TAXI GROUP là sự hợp nhất của 05 đơn vị Taxi thành viên tại Hà Nội và 01 đơn vị taxi tại Bắc Ninh - đều là những đơn vị có tiếng tăm trong hoạt động kinh doanh taxi và vị thế trong lòng khách hàng Hà Nội, đặc biệt đơn vị Taxi Hà Nội và Taxi CP là những thương hiệu taxi đầu tiên tại thị trường Hà Nội với hơn 20 năm kinh nghiệm.
+ Taxi Hà Nội ra đời năm 1993
+ Taxi CP ra đời năm 1995
+ Taxi Hanoitourist ra đời năm 2005
+ Taxi 3A ra đời năm 2008
+ Taxi JAC ra đời năm 2011
+ Taxi Hà Nội Bắc Ninh ra đời năm 2010
Mang theo kinh nghiệm và uy tín hơn 20 năm từ ngày đầu xuất hiện dịch vụ taxi tại Thành phố Hà Nội (từ năm 1993), thương hiệu TAXI GROUP luôn khẳng định vị trí tiên phong và đi đầu trong sứ mệnh phục vụ khách hàng.
Biểu tượng TAXI GROUP được cách điệu ấn tượng từ hình ảnh của những viên gạch - tượng trưng cho nền móng tạo nên khối tháp bền vững thể hiện sự phát triển vững chắc của thương hiệu - được khẳng định từ uy tín, chất lượng phục vụ trong suốt hơn 20 năm hoạt động trong lĩnh vực dịch vụ vận tải Thủ đô.
Hình ảnh logo tựa như lá cờ, được kết nối từ phông chữ TAXI GROUP và biểu tượng, thể hiện tinh thần đoàn kết, gắn bó, hợp tác giữa các thành viên, tạo nên một tập thể vững mặnh. Đó chính là giá trị làm nên sức mạnh, đưa thương hiệu luôn hướng về phía trước với khát vọng chinh phục những thành công mới.
Chúng tôi luôn tự hào là nhà cung cấp dịch vụ Taxi hàng đầu tại Miền Bắc, đáp ứng tối đa nhu cầu đi lại của khách hàng tại thị trường Hà Nội và các tỉnh lân cận như: Hải Phòng, Nam Định, Bắc Ninh, Phú Thọ, Vĩnh Phúc, Quảng Ninh, Thanh Hóa…
Với sự liên kết này, chúng tôi sẽ mang đến cho Quý khách dịch vụ taxi sang trọng, đẳng cấp:
+ Dàn xe Toyota quy mô lớn phủ khắp địa bàn Hà Nội và các tỉnh lân cận.
+ Đội ngũ lái xe chuyên nghiệp, giàu kinh nghiệm và được đào tạo bài bản.
+ Hệ thống nhà xưởng hiện đại, luôn duy trì chất lượng phương tiện trong tình trạng tốt nhất.
+ Trung tâm điều hành taxi được trang bị máy móc, công nghệ hiện đại hàng đầu.
Trụ sở chính: Tòa nhà Toyota Mỹ Đình - Số 15 Phạm Hùng - Mỹ Đình 2 - Nam Từ Liêm - Hà Nội
Trung tâm đào tạo: Số 189 đường Cầu Diễn - Nam Từ Liêm - Hà Nội
Website: http://taxigroup.com.vn Số điện thoại: (04) 38 53 53 53 Hotline: 1900 54 54 67