Mô tả công việc
The primary function of this position is to develop with dynamism the sales of projects and added-value solutions to customers using various combinations of Lectra's comprehensive products and services portfolio (software, equipment, training, consulting, and services contracts...) while respecting the sales internal policy and rules..
2. DUTIES AND RESPONSIBILITIES
On an ongoing basis, the Sales Executive is expected to:
Achieve and exceed sales objectives by aggressively developing the business through a constant pipeline build-up with existing and new accounts
• Hunter spirit: to Find new prospects
• Develop and manage long-term customer relationships and strengthen the existing business through regular customer reviews.
• Define accurate account plan per customer
• Define and implement sales strategy per account/Opportunities
Manage the sales cycle of added value propositions (including professional services - training and consulting - and recurrent maintenance contracts) from lead to close:
• Opportunity detection
• Opportunity qualification and evaluation,
• Solution definition - Presentation - Quotation - Proposal drafting
• Negotiation and closing, ensuring that all terms and conditions of the contract are defined and respect Lectra's standards.
Work closely with the marketing to develop an extensive knowledge base of all the local apparel/fashion industry, including key players and their current application and technology footprint, buying process, compelling events, political environment, and strategies
With the Sales Team to promote and demonstrate the added value of Lectra's solutions by understanding our customer's strategy, needs, and the environment through analyses, demonstrations, and trials.
Maintain contact with his customers and ensure a regular follow-up on the account he is responsible for:
• Make regular contact with existing customers (phone calls, visits on-site etc)
• Develop and manage the long term customer relationship and strengthen the existing business through regular customer reviews.
• Define accurate account plan per customer
• Be alert to potential opportunities for existing customers
Yêu cầu công việc
• Vietnam Fashion garment industry experiences and strong networks, in particular, CMT sector in South / Center;
• Ability to Hunt new opportunities and adaptability to new environments;
• Speaking Chinese Mandarin is required;
• Fluency in English is required;
• Capacity to prioritize the most important actions on a short and mid-term perspective to optimize account coverage and maximize the value of the accounts assigned;
• Experience in customer value proposition approach and capacity to engage the customer in meaningful dialogue through consultative selling methodology. Ability to understand customer strategy, ambition, challenges, processes, known and unknown needs and ultimately to build solutions with the customer;
• Strong communication skills, diplomatic, tactful and adoption of a trusted advisor behavior;
• Outstanding listening skills, to understand objectives and desired outcomes of the customers;
• Ability to convince a prospect to accept the offer and close a deal;
• Capacity to manage time effectively and coordinate tasks and activities to maximize effectiveness;
• Self-discipline is required to document in detail each step of the sales cycle in our CRM (pipeline and forecast management against targets);
• Good command of MS Office (Power Point, Excel, etc.)
Quyền lợi được hưởng
Premium healthcare
Nghỉ phép có lương
Annual leave
Đào tạo
Training
Chính thức ra mắt thị trường vận tải dịch vụ Thủ đô Hà Nội vào ngày 10.10.2010 - Nhân kỷ niệm đại lễ 1000 năm Thăng Long - Hà Nội, TAXI GROUP là sự hợp nhất của 05 đơn vị Taxi thành viên tại Hà Nội và 01 đơn vị taxi tại Bắc Ninh - đều là những đơn vị có tiếng tăm trong hoạt động kinh doanh taxi và vị thế trong lòng khách hàng Hà Nội, đặc biệt đơn vị Taxi Hà Nội và Taxi CP là những thương hiệu taxi đầu tiên tại thị trường Hà Nội với hơn 20 năm kinh nghiệm.
+ Taxi Hà Nội ra đời năm 1993
+ Taxi CP ra đời năm 1995
+ Taxi Hanoitourist ra đời năm 2005
+ Taxi 3A ra đời năm 2008
+ Taxi JAC ra đời năm 2011
+ Taxi Hà Nội Bắc Ninh ra đời năm 2010
Mang theo kinh nghiệm và uy tín hơn 20 năm từ ngày đầu xuất hiện dịch vụ taxi tại Thành phố Hà Nội (từ năm 1993), thương hiệu TAXI GROUP luôn khẳng định vị trí tiên phong và đi đầu trong sứ mệnh phục vụ khách hàng.
Biểu tượng TAXI GROUP được cách điệu ấn tượng từ hình ảnh của những viên gạch - tượng trưng cho nền móng tạo nên khối tháp bền vững thể hiện sự phát triển vững chắc của thương hiệu - được khẳng định từ uy tín, chất lượng phục vụ trong suốt hơn 20 năm hoạt động trong lĩnh vực dịch vụ vận tải Thủ đô.
Hình ảnh logo tựa như lá cờ, được kết nối từ phông chữ TAXI GROUP và biểu tượng, thể hiện tinh thần đoàn kết, gắn bó, hợp tác giữa các thành viên, tạo nên một tập thể vững mặnh. Đó chính là giá trị làm nên sức mạnh, đưa thương hiệu luôn hướng về phía trước với khát vọng chinh phục những thành công mới.
Chúng tôi luôn tự hào là nhà cung cấp dịch vụ Taxi hàng đầu tại Miền Bắc, đáp ứng tối đa nhu cầu đi lại của khách hàng tại thị trường Hà Nội và các tỉnh lân cận như: Hải Phòng, Nam Định, Bắc Ninh, Phú Thọ, Vĩnh Phúc, Quảng Ninh, Thanh Hóa…
Với sự liên kết này, chúng tôi sẽ mang đến cho Quý khách dịch vụ taxi sang trọng, đẳng cấp:
+ Dàn xe Toyota quy mô lớn phủ khắp địa bàn Hà Nội và các tỉnh lân cận.
+ Đội ngũ lái xe chuyên nghiệp, giàu kinh nghiệm và được đào tạo bài bản.
+ Hệ thống nhà xưởng hiện đại, luôn duy trì chất lượng phương tiện trong tình trạng tốt nhất.
+ Trung tâm điều hành taxi được trang bị máy móc, công nghệ hiện đại hàng đầu.
Trụ sở chính: Tòa nhà Toyota Mỹ Đình - Số 15 Phạm Hùng - Mỹ Đình 2 - Nam Từ Liêm - Hà Nội
Trung tâm đào tạo: Số 189 đường Cầu Diễn - Nam Từ Liêm - Hà Nội
Website: http://taxigroup.com.vn Số điện thoại: (04) 38 53 53 53 Hotline: 1900 54 54 67