Mô tả công việc
- Performs Front Office, Reception and Information operations, applying the organizational structure defined by the Front Office Manager
- Promotes the Pullman brand philosophy through his or her exemplary attitude, behavior, uniforms and excellent communication skills.
- Forms the link and interfaces between the hotel’s different departments and various points of reception.
- Takes care of guests from their arrival through to their departure. Contributes to guest satisfaction at all times by providing high quality services throughout their stay.
- Promotes the hotel’s offer. Helps meet the department’s quantitative targets through his/her sales efforts.
TECHNICAL RESPONSIBILITIES
- The Welcomer will be the person that a guest will come to see to look for a service or some assistance. The greeting and attitude of the Welcomer will influence a lot the opinion that the guest will have of the overall hotel.
- Being at the service of the guest, the first task of the Welcomer is to be available at any time for a guest and to take extra care of him by an automatic greeting with smile and warm & positive attitude. The guest has to feel expected and welcome at any time. The guest will always be the first priority for a Welcomer.
HUMAN RESOURCE RESPONSIBILITIES
- Keep good rapport with all staff.
- Follow hotel rules and regulations at all times.
- Attends all training sessions as scheduled.
- Complete knowledge of hotel's facilities and services.
- Attend the daily Front Office briefing as well as monthly Front Office meeting.
RELATIONS
- Establishes effective employee relations and maintain the highest level of professionalism, ethic and attitude towards all hotel guests, clients, heads of department and employees.
REPLACEMENT AND TEMPORARY MISSIONS
- Performs any other duties that may be assigned by superiors.
Quyền lợi được hưởng
- 05 working days or 40 hrs per week
- Social - Health Insurance per labor law
- Pre-Opening Allowance ( when open, Service charge Bonus will apply )
- Meal Allowance on duty ( 03 meals per day if stay at staffhouse )
- Uniform
- Free Accommodation at nice, modern and comfortable staff house.
- Telephone allowance ( depend on positions)
- On board Travel expense support
- Employee of the Month / Quarter / Year Award
- Birthday Celebration
- Year end Bonus, KPI Bonus
- Year End Party
- International working environment with many Expatriates
- Free to attend English Courses at the Hotels to improve your communication skill.
- Special discount with Accor property after 06 months of employment
- Excellent opportunities for Career Development with Accor Group as it is # 1 in Asia & Vietnam in term of number of managed property.
At the moment, Accorhotels group has around 4300 hotels over the world in 100 countries
In Vietnam, Accor has 25 hotels from The North to the South, in 2019 we open 10 more hotels in Vietnam.
ACCORHOTELS OPEN 1 HOTEL EVERY 33 HOURS WORLDWIDE
Yêu cầu công việc
- Graduated from Vocational/College/University and/or with similar working experience in 04 -05 star Hotel/Resorts.
- Good command in English.
- Proactive in approaching customers.
- Office computer literacy.
- Teamwork, Interpersonal, Guest Complaint Handling Skill.
- Ability to deal with colleagues/customers professionally.
- Excellent in service mind oriented.
Yêu cầu hồ sơ
Please send your resume in English / Vietnamese.
Vui lòng gửi CV bằng tiếng Anh hoặc tiếng Việt.
Công Ty Cổ Phần Thép VAS Tuệ Minh thuộc tập đoàn Thép Việt Mỹ (VAS). Nhà máy Thép Tuệ Minh được đặt tại: Lô A5, Đường D2, Khu công nghiệp KSB (Khu B), xã Đất Cuốc, huyện Bắc Tân Uyên, Bình Dương.
1. Quá trình hình thành và phát triển:
Công ty Cổ phần Thép VAS Tuệ Minh được đầu tư xây dựng và bắt đầu hoạt động từ đầu quý 4/2016.
2. Quy mô sản xuất:
Công ty Cổ phần Thép VAS Tuệ Minh có tổng diện tích 14 ha tọa lạc tại Khu công nghiệp KSB. Hiện Công ty đã triển khai dây chuyền luyện thép với công suất 400.000 tấn/năm và đang lắp đặt dây chuyền cán thép với công nghệ của Danieli hiện đại nhất hiện nay và có công suất đạt 500.000 tấn/năm. Dự kiến, sau khi vận hành nhà máy sẽ cho ra sản phẩm thép xây dựng chất lượng cao, giá thành hạ, tăng khả năng cạnh tranh với hàng nhập khẩu.
3. Cơ hội nghề nghiệp:
Với dây chuyền cán thép hiện đại của Danieli, Công ty đang rất cần nguồn nhân lực chất lượng cao để đáp ứng nhu cầu vận hành sản xuất. Công ty luôn chào đón các bạn ứng viên trẻ, nhiệt huyết, và những bạn có nhiều kinh nghiệm trong lĩnh vực cán thép với mong muốn gắn bó và phát triển nghề nghiệp lâu dài tại Công ty.
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHXH, các chế độ phúc lợi khác.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm,
- year end party,
- team building…
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2010
Mission
VAS đề cao chữ TÍN trong mối quan hệ với khách hàng cũng như các đối tác kinh doanh, tạo ra giá trị thật nhằm tối ưu và hài hòa lợi ích cho tất cả các bên. Luôn tạo cho khách hàng cảm giác tin cậy thông qua những cam kết và chính sách minh bạch khi triển khai các hoạt động chăm sóc khách hàng cũng như chất lượng sản phẩm.