Mô tả công việc
- To maintain reservations and allocate tables.
- To welcome guests to the restaurant in an appropriately warm and courteous manner and guide them to their tables, help them to get seated and present them the menu.
- To coordinate with the other service personnel in the restaurant for overall operational efficiency. Particularly through proper maintenance of reservations, allocation of tables so as to facilitate service by appropriate distribution of work load.
- Maintaining menus and other guest supplies and special equipment entrusted to her by the management.
- To take the guest order correctly and with appropriate courtesy (if asked by the guests).
- To assist the guest in choosing the best items on the menu, thereby increasing sales, by up selling and suggestive selling (if asked by the guests).
- To handle all guests without bias or prejudice.
- To carry out any duties assigned by the Manager.
Creates 100% guest satisfaction by providing the Yes I Can! experience through performance that demonstrates the standards of, genuine hospitality and exceeding guest expectations
- Gives personal attention, takes personal responsibility and uses teamwork when providing guest service
- Listens, apologizes with empathy, finds a solution and follows through when resolving guest problems
- Provides Yes I Can! genuine hospitality and teamwork on an ongoing basis
- Assumes the responsibility to notice when the guest is not satisfied and uses their best judgment as to when it is appropriate to use the 100% Guest Satisfaction
- Performs other duties required to provide the service brand behavior and genuine hospitality
Adheres to hotel policies and procedures
- Attends work on time and as scheduled
- Follows hotel grooming and hygiene standards
- Minimise safety hazards by following all safety rules and procedures
- Refrain from personal conversations with other employees at the main entrance
- Keeps immediate manager promptly and fully informed of all problems or unusual matters of significance
- Performs all duties and responsibilities in a timely and efficient manner in accordance with established company policies and procedures to achieve the overall objectives of this position
- Maintains a favourable working relationship with all other company employees to foster and promote co-operative and harmonious working climate
- At all time projects a favourable image of Brand to the public
Quyền lợi được hưởng
Discuss during interview
Yêu cầu công việc
- One year restaurant experience, preferably in hospitality industry
- High school diploma required
- Excellent oral and written communication skills
- Able to collaborate effectively with other hotel employees and managers
- Knowledge of local liquor laws and regulations
- Strong floor presence with focus and energy
- Ability to multitask and work well under pressure
Yêu cầu hồ sơ
Ứng viên quan tâm vui lòng gửi CV về Hoteljob hoặc về email: recruitment.phuquoc.blu(a còng)radisson.com
Radisson Blu Resort Phu Quoc
Bai Dai Area, Ganh Dau, Phu Quoc, Kien Giang.
Công Ty Cổ Phần Thép VAS Tuệ Minh thuộc tập đoàn Thép Việt Mỹ (VAS). Nhà máy Thép Tuệ Minh được đặt tại: Lô A5, Đường D2, Khu công nghiệp KSB (Khu B), xã Đất Cuốc, huyện Bắc Tân Uyên, Bình Dương.
1. Quá trình hình thành và phát triển:
Công ty Cổ phần Thép VAS Tuệ Minh được đầu tư xây dựng và bắt đầu hoạt động từ đầu quý 4/2016.
2. Quy mô sản xuất:
Công ty Cổ phần Thép VAS Tuệ Minh có tổng diện tích 14 ha tọa lạc tại Khu công nghiệp KSB. Hiện Công ty đã triển khai dây chuyền luyện thép với công suất 400.000 tấn/năm và đang lắp đặt dây chuyền cán thép với công nghệ của Danieli hiện đại nhất hiện nay và có công suất đạt 500.000 tấn/năm. Dự kiến, sau khi vận hành nhà máy sẽ cho ra sản phẩm thép xây dựng chất lượng cao, giá thành hạ, tăng khả năng cạnh tranh với hàng nhập khẩu.
3. Cơ hội nghề nghiệp:
Với dây chuyền cán thép hiện đại của Danieli, Công ty đang rất cần nguồn nhân lực chất lượng cao để đáp ứng nhu cầu vận hành sản xuất. Công ty luôn chào đón các bạn ứng viên trẻ, nhiệt huyết, và những bạn có nhiều kinh nghiệm trong lĩnh vực cán thép với mong muốn gắn bó và phát triển nghề nghiệp lâu dài tại Công ty.
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHXH, các chế độ phúc lợi khác.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm,
- year end party,
- team building…
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2010
Mission
VAS đề cao chữ TÍN trong mối quan hệ với khách hàng cũng như các đối tác kinh doanh, tạo ra giá trị thật nhằm tối ưu và hài hòa lợi ích cho tất cả các bên. Luôn tạo cho khách hàng cảm giác tin cậy thông qua những cam kết và chính sách minh bạch khi triển khai các hoạt động chăm sóc khách hàng cũng như chất lượng sản phẩm.