Support manager to identify and prospect potential B2B clients
Answer customer inquiries, schedule meetings, sales appointments, and events.
Develop and maintain strong relationships with existing clients to ensure customer satisfaction and repeat business.
Manage customer accounts, follow-up order status with, provide troubleshooting assistance for orders, account statuses, and other problems.
Perform data entry tasks for sales figures, metrics, and other relevant information and maintain an organized and accessible filing system.
Support to manage sales tracking tools, compile reports, maintain an organized and accessible file system for administrative and sales professionals.
Record sales trends and liaising with account managers to develop sales strategies.
Staying up-to-date with the latest trends and practices.
2. Customer Support (30%)
Support customers concerns, issues, inquiries related to SSL certificates: validation, technical issues (will be trained).
Verify documents and ensure all the applied information is accurate with the registration business; support process orders on system.
Support processing and making purchasing order/ Balance sheet monthly.
Ensure all tasks are done within required time frame set out by department procedure.
Report any unusual activity to your supervisors.
Other tasks as assigned.Bachelor's degree in related field
Upper-intermediate English skill, able to communicate in English-speaking environment
Open for fresher, have 6-month to 1-year of experience in similar roles is a plus
Have experience in IT field is a plus
Good communication, problem-solving, speed at work and learning attitude
Ability to work independently or in a team to solve all the requests and other diverse issues from customersIncome & Achievement
Competitive salary, salary review once a year
13th month salary and Annual Performance Bonus
MVP and Shining star awards at the end of year
Global and professional working environment
Workplace Happiness
Full SHUI as Vietnamese Law
Premium Private Medical Insurance PVI and annual health check
15-day annual leave, Christmas leave and 30-min menstrual leave for women
Company trip, YEP and monthly gathering time
Gifts on special occasion and fully stocked snack corner
Sponsored training courses and book purchase quarterly
Be well-equipped with new working equipment
Trải qua nhiều năm hình thành và phát triển, Công Ty Cổ Phần Thiết Bị Và Khoa Học Kỹ Thuật Đại Nam tự hào là một trong những đơn vị tiên phong trong lĩnh vực cung cấp các thiết bị giáo dục, thiết bị tương tác và thiết bị nghe nhìn lớn mạnh tại thị trường Việt Nam. Hiện tại, chúng tôi là nhà phân phối chính hãng các sản phẩm màn hình tương tác, khung tương tác, bảng tương tác, bục giảng thông minh,.. và các thiết bị công nghệ khác từ các thương hiệu hàng đầu thế giới như Samsung, Gaoke, PKLNS, Boxlight, ViewSonic,... Với mong muốn cung cấp các giải pháp công nghệ thông minh để đổi mới môi trường làm việc cho các doanh nghiệp hay nâng tầm các cơ sở giáo dục, Đại Nam đã và đang từng bước cải thiện chất lượng dịch vụ cũng như đa dạng mẫu mã sản phẩm, đáp ứng nhu cầu của mọi khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2016
Mission
- Kết nối công nghệ – Kiến tạo tương lai.
- Đại Nam là đơn vị tin cậy, tiên phong luôn mang đến những sản phẩm, thiết bị tương tác đa chiều, công nghệ tiên tiến, giải pháp hàng đầu, những trải nghiệm thực tế, hữu ích, ứng dụng vào ngành giáo dục và doanh nghiệp để hướng tới tương lai.
- Chúng tôi cam kết mang đến những sản phẩm chất lượng và hoàn thiện hơn nữa để đáp ứng nhu cầu khách hàng ở tất cả mọi lĩnh vực.