Quảng Trị
Thừa Thiên Huế
Mô tả công việc
- Trade area map: Understanding and mapping the traffic generators of each trade area.
- Planning and executing marketing activities, promotion, and activation, including proposal development, demand forecasting, POSMs production, budget management, promotion announcements, training documents, and promotion setting-up with Finance/IT to ensure the successful implementation and monitoring programs which happened within trade area.
- Managing and monitoring all Marketing POSM at stores
- Working closely with Marketing team overhead to execute nationwide promotions, and campaigns launching.
- Plan and execute new store opening campaign in terms of promotion, activities aiming to drive awareness, store traffic & sales.
- Create and manage marketing plans for critical stores.
- Train and develop store marketing supervisors to enhance their skills and ensure alignment with marketing strategies.
- Perform other tasks assigned by Marketing management team.
Yêu cầu công việc
University Bachelors Degree, preferably with marketing focus.
Experience:
• At least 2 years of relevant working experience in FMCG/F&B/Retail Industry
• Prefer Operation experience/Retail desirable.
• Experience in promotion, brand/ store activation, event, sampling, roadshow
• Experience in planning and presenting Training/License/ Certification Essential Traits
• Basic understanding of Marketing
• Think strategically but also get down to the lowest level of detail.
• Good communication and negotiation skill
• Proactive, result-driven, good time management and hard-working.
• Build solid relationships internally and externally.
• Operate as an individual and in a team environment.
• Excellent written and verbal skills in English is a plus.
Quyền lợi được hưởng
- Specific career advancement roadmap;
- Competitive salary, 13th month salary, annual salary increase;
- Full insurance benefits as per the law; 24/7 insurance; health insurance;
- 12 days of annual leave;
- Participation in extracurricular activities and team building;
- Opportunities for learning, participation in internal training courses, and rapid development and promotion to senior management positions.
Với chiến lược trở thành nhà sản xuất và phân phối sản phẩm thời trang Jeans ở vị trí hàng đầu tại Việt Nam, GENVIET đã trở thành thương hiệu rất được ưa chuộng trên thị trường, với các nhãn hàng:
- GENVIET JEANS – Thời trang dành cho người lớn
- GENVIET KIDS – Thời trang dành cho trẻ em
- GEN+ - Thời trang phụ kiện dành cho phái mạnh.
Tiền thân là công ty cổ phần thời trang Genova Việt Nam thành lập vào ngày 7/3/2010 bắt đầu từ mộtxưởng may gia công, năm 2012 thương hiệu đổi tên thành GENVIET, đến nay, công ty sở hữu hai nhà máy sản xuất (Tổng diện tích trên 20.000m2) cùng cơ chế vận hành chuyên nghiệp, hệ thống dây truyền công nghệ hiện đại nhập khẩu từ Nhật Bản, GENVIET có năng lực sản xuất lên tới 2 triệu sản phẩm/ 1 năm.