Đồng Nai
Mô tả công việc
- Main purpose: The purpose of the Senior Specialist, Channel Operations is to develop and execute regional trade and channel-specific trade marketing plans; work closely with the sales front-line team, brand ambassador team to contribute significantly to the achievement of channel & region objectives.
- Accountabilities:
- Conduct monthly/quarterly briefings to deploy trade programs: Promotion, Activation, Visibility, Loyalty... to Field sales and BA teams
- Develop timeline and action plan to implement trade activities in field, make sure trade marketing activities deliver OTIF in field
- Follow up all of trade activities program to make sure implementation as right directions in field
- Collaborate with sales teams to ensure trade marketing activities are tailored to account-specific goals and needs
- Strengthen trade marketing plans by collecting and reporting data and insights on customer and trade environment issues and trends.
- Execute trade marketing activities for all our brands, taking full responsibility for trade marketing activations in assigned regions.
- Conduct monitoring and evaluation of trade promotion result and follow up plan.
- Measure and evaluate the effectiveness of trade marketing initiatives to ensure sustainable business profit growth.
- Propose tailor-made trade marketing activities and program for assigned region for business growth
- Provide other task to support to team and handle ad-hoc tasks as assigned
- Locations: Bình Dương/Đồng Nai
Yêu cầu công việc
- Education & Experience:
- Education: Bachelor’s Degree in Business, Marketing or related fields
- Years & Type of Experience: At least 3 years in trade marketing, channel management, field sales or related field preferred experience in FMCG company.
- Knowledge & Skills:
- Good understand of local market and customer/shopper behaviors/insight
- Ability to understand business strategies and tactics
- Good at interpersonal and communication skills
- Proficient in data analysis, report generation, and presentation skills
- Ability to work collaboratively in a cross-functional environment
- Personality:
- Proactive, energetic, confident, and independent
- Very result-oriented
- Self-motivated and ability to handle multiple task
- Creative and passionate, willing to take challenges.
- Can-do attitude and resilient
Quyền lợi được hưởng
- Thử việc: 2 tháng (hưởng đầy đủ lương)
- Thời gian làm việc: Thứ 2 - Thứ 6
- Cơ hội huấn luyện: Được đào tạo nâng cao nghiệp vụ thường xuyên
- Đồng nghiệp: Môi trường làm việc năng động, chuyên nghiệp, thân thiện
- Ngày nghỉ: 12 ngày nghỉ phép/ năm
- Chế độ thưởng lễ + doanh thu tốt:
+ Thưởng lễ: 2 triệu/lễ (áp dụng cho 4 ngày nghỉ lễ: Tết Dương lịch, Tết Âm lịch, 30/4 & 1/5, 2/9)
+ Thưởng cuối năm: Phụ thuộc vào tình hình kinh doanh của Công ty và kết quả làm việc của nhân viên (trung bình 2-5 tháng lương)
Với chiến lược trở thành nhà sản xuất và phân phối sản phẩm thời trang Jeans ở vị trí hàng đầu tại Việt Nam, GENVIET đã trở thành thương hiệu rất được ưa chuộng trên thị trường, với các nhãn hàng:
- GENVIET JEANS – Thời trang dành cho người lớn
- GENVIET KIDS – Thời trang dành cho trẻ em
- GEN+ - Thời trang phụ kiện dành cho phái mạnh.
Tiền thân là công ty cổ phần thời trang Genova Việt Nam thành lập vào ngày 7/3/2010 bắt đầu từ mộtxưởng may gia công, năm 2012 thương hiệu đổi tên thành GENVIET, đến nay, công ty sở hữu hai nhà máy sản xuất (Tổng diện tích trên 20.000m2) cùng cơ chế vận hành chuyên nghiệp, hệ thống dây truyền công nghệ hiện đại nhập khẩu từ Nhật Bản, GENVIET có năng lực sản xuất lên tới 2 triệu sản phẩm/ 1 năm.