Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
Key responsibilities:
- Analyze past sales performance, market trends to build OTB and make buying decisions
- Manage planning and allocation to maximise sales in rebalancing to sellable locations
- Identify opportunities and actions on stock allocations. Ensure allocation of the right assortment mix in all stores across Vietnam
- Collect data, analyze and monitoring of inventory on daily/weekly/monthly basis. Help with decision making process and executing action plan with Assistant Buying Manager
- Build OTB plan for new season order
- Provide product knowledge and trend training every season
- Assistance and coordination of logistics and distribution
- Work closely with Assistant Buying Manager to review daily/weekly/monthly reports
- Master file management and implementation of pricing strategy
- Sell Through management and market analysis
- Stock management control. Develop requirements and evaluation standards
- Support in developing short and long term inventory plan
- Planning and follow up payment requests
- Setup and Promotion evaluation
Yêu Cầu Công Việc
Requirement:
- Able to perform under pressure and strong computer skills. Excel is a must
- Able to communicate in English
- Experience in a sales driven environment with strong analytical and time management skills. Able to perform under pressure and close attention to detail
- 1-2 year experience in similar position (prefer in Fashion retail)
- College, Bachelor’s degree or relevant certificate
Benefits:
- Salary: negotiation
- Training and promotion opportunities
- Compulsory Social insurance, health insurance, unemployment insurance according to laws
- Other private Health insurance and Accident insurance
- 13th month salary and bonus following company policy
- Working time: 5 days/week
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Với chiến lược trở thành nhà sản xuất và phân phối sản phẩm thời trang Jeans ở vị trí hàng đầu tại Việt Nam, GENVIET đã trở thành thương hiệu rất được ưa chuộng trên thị trường, với các nhãn hàng:
- GENVIET JEANS – Thời trang dành cho người lớn
- GENVIET KIDS – Thời trang dành cho trẻ em
- GEN+ - Thời trang phụ kiện dành cho phái mạnh.
Tiền thân là công ty cổ phần thời trang Genova Việt Nam thành lập vào ngày 7/3/2010 bắt đầu từ mộtxưởng may gia công, năm 2012 thương hiệu đổi tên thành GENVIET, đến nay, công ty sở hữu hai nhà máy sản xuất (Tổng diện tích trên 20.000m2) cùng cơ chế vận hành chuyên nghiệp, hệ thống dây truyền công nghệ hiện đại nhập khẩu từ Nhật Bản, GENVIET có năng lực sản xuất lên tới 2 triệu sản phẩm/ 1 năm.