Mô tả công việc
The Kitchen Secretary is a position that provides administrative support to the Executive Chef in a hotel kitchen. They are considered a valuable assistant who helps the Executive Chef manage and streamline the kitchen's operations.
ESSENTIAL FUNCTIONS
• Scheduling and attendance management for the department staff
- Support the Executive Chef in scheduling the work of the kitchen department staff to ensure that the hotel's job requirements are met.
- Arrange weekly and monthly work schedules for the staff.
- Record and manage the attendance of the kitchen department staff according to the hotel's timekeeping system.
- Monitor the work schedules of the staff and promptly inform them of any changes or emergencies.
• Control of the kitchen department's inventory
- Participate in and assist specialized positions in checking the quantity and quality of raw materials and food products received.
- Check and order raw materials for the kitchen's inventory.
- Inventory and track the stock of the department's goods.
• Management of assets and tools for the kitchen department
- Coordinate and support the accounting department in checking the assets, machinery, and tools used in the kitchen.
- Monitor the use and storage of kitchen tools, equipment, and machinery by staff members.
- Compile and prepare purchase requisitions for necessary equipment, tools, and supplies required by the department as requested by the Executive Chef.
• Perform administrative tasks
- Record and prepare reports, statistics, and documents as required.
- Coordinate with the Executive Chef and other relevant positions to develop training plans for employees and propose activities to enhance team bonding for the kitchen department.
- Receive and handle phone calls and emails for the kitchen department.
- Coordinate with the Executive Chef to come up with new ideas for modifying menus and creating event menus.
- Prepare recruitment requests to be sent to the human resources department for hiring casual staff as needed for special events.
- Classify and carefully store all types of documents and materials assigned to be managed.
- Provide suggestions to improve the quality of work for the department.
- Update information in the kitchen for the Executive Chef and perform other tasks as required.
Quyền lợi được hưởng
Attractive income
Other benefits according to the standards of Banyan Group
Yêu cầu công việc
- Graduated from universities and colleges, preferably with a major in Tourism/Hotel and Restaurant Management.
- Proficient in both spoken and written English.
• Work experience
- Candidates with experience 1-2 years
• Other request:
- Neat, tidy, hardworking and diligent.
- Proficient in using office software and word processing.
- Ability to analyze, synthesize and manage documents and records.
- Strong communication skills and problem-solving abilities.
- Good health.
Yêu cầu hồ sơ
Work Experience Description
Health Certificate
Two 2x4 Photos
Công ty Cổ phần Thực phẩm An Điền được thành lập từ năm 2009, là công ty 100% vốn Canada chuyên chế biến hạt điều và các loại hạt dinh dưỡng khác. Nhà máy của chúng tôi được trang bị đầy đủ công nghệ, máy móc, thiết bị hiện đại.
Trên thực tế, chúng tôi là công ty đầu tiên tại Việt Nam sử dụng máy phân loại laser màu và máy dò tia X mới nhất của Nhật Bản trong chế biến hạt điều. nhân viên của chúng tôi được đào tạo bài bản và được trang bị những kỹ năng cần thiết để chế biến và sản xuất.
Sản phẩm của chúng tôi được xử lý tuân thủ nghiêm ngặt các tiêu chuẩn FDA, ISO 22000, BRC FOODS và HACCP. Chúng tôi xuất khẩu sản phẩm sang Mỹ, Canada, Trung Quốc, Nga, Đài Loan, Philippines, Thụy Điển, Nhật Bản cũng như các quốc gia và khu vực khác.
Công ty Cổ phần Thực phẩm An Điền cam kết cung cấp cho khách hàng những sản phẩm cao cấp, với giá cả cạnh tranh và dịch vụ chuyên nghiệp, nhằm đáp ứng mong đợi của khách hàng.
Cam kết chất lượng là văn hóa của chúng tôi.
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ Bảo hiểm đầy đủ (BHYT, BHXH, BHTN)
Các hoạt động ngoại khóa
- Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
- Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
- Tình nguyện
- Thăm quan, du lịch hàng năm
- Hoạt động xã hội
- Dã ngoại, team building theo quý
- Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
- Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
- Tham gia các hoạt động, sự kiện, team building, du lịch nghỉ mát… do Công ty tổ chức;
Lịch sử thành lập
- Được thành lập năm 2009
Mission
- Cung cấp giải pháp kết nối, xóa nhòa đi ranh giới giữa nghỉ dưỡng và trị liệu tinh thần, mang đến không gian sống đúng nghĩa, nơi tâm trí được xoa dịu, chữa lành và kết nối mạnh mẽ hơn với chính bản thân bạn.