Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
· Send quotations via email to customers in English using the company's templates upon request.
· Post updates and respond to messages on Facebook, WhatsApp, etc., assigned for management. Use the company's provided image editing tools.
· Send emails to check in and offer products to assigned existing customers.
· Update customer information in the company's CRM software.
· Perform other customer search and care tasks as assigned by the company.
· Participate in domestic and international industry fairs and seminars according to the company's policy.
Yêu Cầu Công Việc
· Male/Female, aged from 25 to 32.
· Graduated from colleges in the fields of economics, aquaculture, agriculture, etc.
· Proficient in reading and writing emails in English.
· Strong computer skills, especially office software.
· At least 2 years of experience in sales or customer service.
· Hardworking, able to work under pressure, and good at teamwork.
· Knowledge of Spanish or Japanese is an advantage.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 25 - 32
- Lương: 12 Tr - 35 Tr VND
Công Ty Cổ Phần Thương Mại Dịch Vụ Opas là 1 trong 3 đối tác lớn, tin cậy nhất của Unilever tại khu vực ĐBSCL và là Nhà phân phối độc quyền của Unilever tại Cần Thơ. Công ty chuyên phân phối các sản phẩm từ Unilever như Omo, P/S, Clear, Comfort, Sunsilk, Knorr… đến các cửa hàng tạp hóa, siêu thị tiện lợi khu vực Cần Thơ, Vĩnh Long, Hậu Giang. Bên cạnh đó, công ty còn phân phối ngành hàng Wilmar CLV, với các thương hiệu nổi tiếng xuất hiện trong bếp ăn của mọi gia đình như Neptune, Simply, Meizan chuyên về các sản phẩm: dầu thực vật, bơ, nước tương, tương ớt, bột mì, mì trứng, nui... và ngành hàng Uniben (3 Miền, Reeva).