Việc làm Công ty Hàng Không Nội Bài - AirlineExpress

Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN THƯƠNG MẠI HÀNG KHÔNG NỘI BÀI
Merchandiser
Công ty Hàng Không Nội Bài - AirlineExpress
3 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 21/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/07/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Trên 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

The successful candidate will oversee the below activities:
• In charge of building the strategic buying plan for the assigned category.
• Market research, historical data analysis.
• Monitor and analyze business performance.
• Merchandise allocation.
• Inventory Management.
• Plan and deliver merchandise to stores across Vietnam.
• Communicate with business partners in HQ.

Job Description

- Analyzing consumer buying patterns and updating and predicting future fashion trends.
- Propose items to buy (style, type, design, quantity, etc) based on review and budget.
- Follow closely sales seasons, events, new arrivals of the market to optimize stock level.
- Prepare analytical reports, presentation of the brand when needed frequency.
- Forecast profits/sales and plan budgets.
- Monitor and apply various merchandising methods and ensure increase in productivity.
- Analyze sales figures, customers reactions and market trends to anticipate product needs and plan product ranges/stock.
- Work closely with operation in order to receive new shipments.
- For retail: Manage product allocation to stores, and monitoring item replenishment in order to ensure products availability in stores.
- Master file management.
- Collect data, analyze and monitoring of inventory on daily/weekly/monthly basis.
- Other: Support global procurement initiatives and deliver solutions to improve and streamline the processes.

------------------------------------------

ABOUT EMERS VIET NAM
Emers Group was founded in 1997. Began in the commodity industry and diversified businesses that
include raw material trading, traditional media, digital media, e-literature, PR, sports & event marketing, sports brand distribution (wholesale, e-commerce & retail), and arts & cultural foundation. With offices throughout the world.
Emers Vietnam is established since 2019, and initially in charge of the NIKE GOLF products-line in Vietnam. From 2020, Emers Vietnam Co. Ltd. has become the official exclusive distributor of Nike Sports & Golf in Vietnam and many ASEAN countries.
The business at Emers Vietnam continue to grow and in 2022, we acquired and launched several new brands in Golf such as Waac, G/Fore with a variety of retail stores in HCMC. In 2023, we have just launched a running shoe line - ON Running, a Switzerland brand running shoes and apparel.
We are moving fast and excited about the possibilities and growth in the Wholesales / Retail business for Sport fashion.

• VN Office: Mapletree, 1060 Nguyen Van Linh, Dis.7, HCM
• Working time: 08:30 – 12:30 | 13:30 – 17:30
• We are on: 20+ Countries

Yêu Cầu Công Việc

- More than 3-year experience in international merchandising/ procurement.
- Working experience in Fashion / Sport Retail industry is a must.
- Knowledgeable in development and execution of procurement and procedures to a high standard as well as a basic knowledge of supplier relationship management process.
- Display excellent presentation and communication skills with a particular ability to influence and negotiate agreements with multiple stakeholders
- Effective communication and interpersonal skill to interact with all levels, both external and internal. Commitment and result driven are definitely a plus.
- Having good verbal and written communication skills in both Vietnamese and English.

Thông tin khác

  • Thời gian thử việc: Full Salary
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Thời gian làm việc: Mon-Fri / 8h30-17h30
  • Phúc lợi:

    Income
    - Competitive salary package, performance-based
    - 13th month salary & year-end bonus by individual ability & company’s performance
    - Salary review based on performance.
    - Other benefits followed by labor law
    Workplace Happiness
    - Heath check annual
    - Laptop (after probation

  • Ngày nghỉ: Sat-Sun
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN THƯƠNG MẠI HÀNG KHÔNG NỘI BÀI
Công ty Hàng Không Nội Bài - AirlineExpress Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Công ty cổ phần thương mại hàng không Nội Bài (AirlineExpress) được thành lập từ năm 1995, qua quá trình xây dựng và phát triển AirlineExpress đã khẳng định thương hiệu hàng đầu về chất lượng dịch vụ, đảm bảo về thời gian trong quá trình nhận và chuyển phát Thư _ Hàng…Đồng thời nhận được nhiều tín nhiệm của khách hàng trên toàn quốc. AirlineExpress tin tưởng rằng với bề dày thành tích đã đạt được, cùng với đội ngũ CB_CNV dày dạn kinh nghiệm, năng động, sáng tạo, phương tiện và trang thiết bị hiện đại thì những yêu cầu của Quý khách luôn được dịch vụ AirlineExpress phục vụ tận tình nhất.
AirlineExpress mong muốn sẽ là đối tác tin cậy và là người bạn đồng hành góp phần vào sự phát triển kinh doanh của Quý khách bằng những dịch vụ chuyển phát:
1.DỊCH VỤ CHUYỂN PHÁT NHANH
Đây là dịch vụ thông dụng nhất của công ty, khi khách hàng sử dụng dịch vụ, thư từ, hàng hóa khách hàng gửi trong giờ hành chính ngày hôm trước thì sẽ nhận được trong giờ hành chính ngày hôm sau.Và giờ hành chính ngày hôm sau nữa đối với những địa chỉ xa trung tâm.
2.DỊCH VỤ HỎA TỐC:
Khi khách hàng sử dụng dịch vụ chúng tôi sẽ phát thư từ hàng hóa của khách hàng tới tay người nhận trong vòng 2h kể từ khi khách hàng gửi (áp dụng cho khu vực nội thành ).
3.DỊCH VỤ PHÁT TRƯỚC 9:00 AM:
Đây là dịch vụ đặc biệt của công ty. Khi khách hàng sử dụng dịch vụ thư từ, bưu phẩm khách hàng gửi trước 16h30 ngày hôm trước sẽ được phát trước 9h sáng ngày hôm sau.
4.DỊCH VỤ PHÁT TRƯỚC 12:00 AM:
Khi khách hàng sử dụng dịch vụ thư từ, hàng hóa gửi trước 16h30 ngày hôm trước sẽ được phát trước 12h ngày hôm sau.
5.DỊCH VỤ PHÁT TRONG NGÀY:
Đây là dịch vụ dành cho những khách hàng có nhu cầu gửi tài liệu hàng hóa gấp từ Hà Nội đi HCM và ngược lại. Khách hàng gửi thư từ, hàng hóa trước 10h sáng thì sẽ nhận được sau 18h cùng ngày.
6. CÁC DỊCH VỤ CHUYỂN PHÁT THÔNG THƯỜNG KHÁC:
Hiện tại chúng tôi đang cung cấp dịch vụ chuyển phát thư hàng BẢO ĐẢM, THƯ THƯỜNG, ĐIỆN HOA, COD, …

Những nghề phổ biến tại Công ty Hàng Không Nội Bài - AirlineExpress

Bạn làm việc tại Công ty Hàng Không Nội Bài - AirlineExpress? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công ty Hàng Không Nội Bài - AirlineExpress

Công ty Hàng Không Nội Bài - AirlineExpress

Click để đánh giá