Your responsibilities:
· Manage customer touchpoints along the customer journey, ensure a seamless and consistent omni-channel communication experience.
· Develop and deploy customer satisfaction measures
· Plan and execution of customer and prospect care programs to enhance customer satisfaction
· Administrate customer cases and report to line manager, coordinate with relevant departments to ensure timely follow-up and maximize customer satisfaction.Yêu Cầu Công Việc
Your qualifications and competencies:
· Degree in External Relations, PR Communications, Sales, Business Administration, Law, Public Service or related field
· At least 5 years of solid working experience in customer service for high-end hospitality, healthcare, banking, insurance, automotive industry or similar
· Proficient MS Office skills (Outlook, Word, Excel, PPT...)
· Logical thinking, process-focused ability
· Excellent negotiation and interpersonal skills, customer service orientation
· Fluency in verbal and written Vietnamese communication skills
· Cross-functional collaboration ability and strong team playerChế độ bảo hiểm
Du Lịch
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Nghỉ phép năm
Công Ty Cổ Phần Transin Group là một công ty hậu cần toàn diện cung cấp “dịch vụ hậu cần tích hợp & tùy chỉnh” dựa trên mạng lưới hậu cần toàn quốc và quốc tế và lực lượng lao động giàu kinh nghiệm.
Được thành lập vào năm 2011 tại Hà Nội, văn phòng hiện là trụ sở chính, Transin đã mở chi nhánh đầu tiên tại TP.HCM vào năm 2014. Năm 2015 Transin bắt đầu hoạt động xuyên biên giới với Trung Quốc và chỉ một năm sau với Lào và Campuchia.
Công ty khởi nghiệp kinh doanh vận tải hàng hóa đường bộ chỉ với một đội xe tải nhỏ. Đến thời điểm hiện tại, Transin đang sở hữu đội xe gần 100 đầu xe, bao gồm xe tải hạng nhẹ, hạng nặng và xe container hoạt động trên mạng lưới rộng khắp cả nước với các đầu mối tại Hà Nội, TP HCM và các khu công nghiệp trên toàn quốc.