- Handle customer complaint cases, support customers to issue invoices
- Handle orders on Shopee, Lazada, Tiki, Tik Tok E-commerce platforms
- Check inventory and prepare goods for timely delivery to transportation company
- Total up all orders on E-Commerce platforms to report to Accounting Department
- Support orders need to deliver in a rush, within the day
- Support to export-import goods
- Summary all transport expenses, refunds and debt of platforms on the first day of every month
- Check payment information on platforms and report to Accounting Department
- Report on MISA and Odoo inventory- Bachelor's degree or an associate's degree
- Minimum 1 years experience in this field.
- Language Skills - Good command of English, both written and spoken
- Ability to answer incoming client calls
- Responsible, strong communication and negotiation skills, enthusiastic, honest,
hardworking.
- Have creativity, logical thinking, and strong problem-solving skill- Attractive salary and benefit;
- Professional working environment;
- Comprehensive on-the-job training
- Personalized Skill and Competence Develo pment
- Employee Benefit follow the Law.
Công Ty Cổ Phần Transin Group là một công ty hậu cần toàn diện cung cấp “dịch vụ hậu cần tích hợp & tùy chỉnh” dựa trên mạng lưới hậu cần toàn quốc và quốc tế và lực lượng lao động giàu kinh nghiệm.
Được thành lập vào năm 2011 tại Hà Nội, văn phòng hiện là trụ sở chính, Transin đã mở chi nhánh đầu tiên tại TP.HCM vào năm 2014. Năm 2015 Transin bắt đầu hoạt động xuyên biên giới với Trung Quốc và chỉ một năm sau với Lào và Campuchia.
Công ty khởi nghiệp kinh doanh vận tải hàng hóa đường bộ chỉ với một đội xe tải nhỏ. Đến thời điểm hiện tại, Transin đang sở hữu đội xe gần 100 đầu xe, bao gồm xe tải hạng nhẹ, hạng nặng và xe container hoạt động trên mạng lưới rộng khắp cả nước với các đầu mối tại Hà Nội, TP HCM và các khu công nghiệp trên toàn quốc.