Mô tả công việc
Join us in the heart of District 7, Ho Chi Minh City, at our exquisite office in one of the city's most prestigious buildings.
As a customer service staff, you'll bask in the modern beauty of our workspace, collaborate with a dynamic and creative team, and enjoy the guidance of exceptional leaders, making each day a rewarding journey.
- Answer questions from customers by chatting, emailing, and/or talking on the phone.
- Work with clients who have complaints, orders, or require information about services purchased from the company while maintaining a positive attitude and calmly responding.
- Cooperate with other staff to solve problems.
- Follow communication procedures, guidelines, and policies.
- Listen and resolve customers’ concerns, issues, and questions to your best ability.
- Prepare customer reports by gathering data collected during customer interactions.
- Refer issues and questions to managers if necessary.
WORKING TIME:
- For NIGHT SHIFT: you will 5 night working shift a week. Starting from 8PM until 5AM. (Night shift will have 30% salary bonus per hour from 10PM-5AM, by law)
- You will have TWO random days off/week, this will be decided by the company.
Yêu cầu công việc
- Excellent English communication, speaking confidently and fluently (Clear voice).
- Having at least 1 year of experience in related fields.
- Proactive, helpful, and willing to learn.
- Must work in the office. (No remote and hybrid option)
Quyền lợi được hưởng
- 12 annual leave.
- Salary review once a year.
- Birthday party monthly.
- Gifts on international/national holidays. (Women's day, Valentine,..)
- Annual Health Check.
- Social Security covered.
- Beautiful hi-tech office.
- Snack bar and beverages provided by the company.
Đội ngũ của VMARK có nền tảng vững chắc và niềm đam mê đối với tri thức quản trị kinh doanh, tiếp thị, tài chính và phát triển các giải pháp hỗ trợ doanh nghiệp phát triển thị trường.thị trường Việt Nam.
Chúng tôi tuyển dụng những người có năng lực lãnh đạo, sáng tạo, chú trọng hiệu quả, nhiệt tình trong công việc và có khả năng làm việc cũng như điều hành nhóm.
Mỗi con người tại VMARK luôn cam kết và hành xử theo nguyên tắc giá trị, việc quản lý bằng giá trị được áp dụng tại VMARK nhằm tạo ra văn hoá làm việc hiệu quả, năng suất và chất lượng. Các giá trị này được Lãnh đạo và cán bộ VMARK chia sẻ với các đối tác và khách hàng. VMARK cam kết hành xử và hoạt động theo các giá trị sau: Hiệu quả, Chất lượng,Thẳng thắn, Nhiệt tình, Chuyên nghiệp...
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Zumba
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Công ty thành lập năm 2010
Mission
- Không ngừng đổi mới, sáng tạo.