Mô tả công việc
• Prepare all administration documents required by the Hotel sales team
• Attend to telephone, fax, email enquiries in a timely manner
• Co-ordinate all familiarizations and site inspections as required
• Attend monthly sales meetings
• Attend to all sales department mail and maintain a correspondence data base
• Assist with direct mail campaigns
• Statistical collation on behalf of state (weekly)
• Maintain filing systems (manual and electronic)
• Maintenance and management of data base
• Assist with promotions and familiarizations where requested
• Organize Trade shows, functions and exhibitions where applicable and advised by Superiors
• Assist with compilation of annual budgets, business plan and regular action plans
• Assist with tender submissions
• Work with other IHG properties and assist superiors including regional sales personnel to sell their properties
• Liaison with advertising agency
• Stock control of collateral
• Execute advertising/creative briefs in a timely manner
• Create artwork and have collateral input for flyers for direct mail purposes & assist with promotional activities for rooms & conference
• Maintain and update promotional flyers
• Maintain stock of printed material
• Co-ordinate and maintain supply of corporate gifts and promotional items
• Assist with the preparation of new products and services
• Assist with the planning and development of promotional strategies and marketing plans for the hotel
• Distributes sales leads
Quyền lợi được hưởng
• Competitive salary
• Service charge
• Social Insurance as law
• Bao Viet Health insurance for personal and family
• 24/7 Accident Insurance
• Rest & Relaxation Allowance
• Relocation allowance
• Repatriation allowance
• Home Leave allowance
• Housing, uniform, meal, and transportation are provided by the resort
Yêu cầu công việc
1. Education:
Diploma or Vocational Certificate in Sales & Marketing, Hotel Management, Business Administration, or related field preferred.
2. Service years in the field:
1 year related experience or an equivalent combination of education and experience
3. Knowledge and skills:
Demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
Problem solving and organizational abilities.
Proficient in the use of Microsoft Office
Good writing skills
4. Language: Good in English
Yêu cầu hồ sơ
- English CV & Certificates related to applied position
- Phone: 0919 065 846/ 0919 096 325 (HR Department)
Đội ngũ của VMARK có nền tảng vững chắc và niềm đam mê đối với tri thức quản trị kinh doanh, tiếp thị, tài chính và phát triển các giải pháp hỗ trợ doanh nghiệp phát triển thị trường.thị trường Việt Nam.
Chúng tôi tuyển dụng những người có năng lực lãnh đạo, sáng tạo, chú trọng hiệu quả, nhiệt tình trong công việc và có khả năng làm việc cũng như điều hành nhóm.
Mỗi con người tại VMARK luôn cam kết và hành xử theo nguyên tắc giá trị, việc quản lý bằng giá trị được áp dụng tại VMARK nhằm tạo ra văn hoá làm việc hiệu quả, năng suất và chất lượng. Các giá trị này được Lãnh đạo và cán bộ VMARK chia sẻ với các đối tác và khách hàng. VMARK cam kết hành xử và hoạt động theo các giá trị sau: Hiệu quả, Chất lượng,Thẳng thắn, Nhiệt tình, Chuyên nghiệp...
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Zumba
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Công ty thành lập năm 2010
Mission
- Không ngừng đổi mới, sáng tạo.