Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
- Design core solutions to address client’s business needs.
- Research and develop various solutions to case studies and service models.
- Build and maintain strong, long-lasting client relationships with clients to expand new projects.
- Act as the primary point of contact for clients, ensuring high levels of customer satisfaction.
- Educate stakeholders to understand the concept of TCV's new services.
- Develop and communicate strategic roadmap, corporate strategies and business strategies to relevant business units.
- Consolidate and produce business plans and review together with other business heads.
- Produce regular and ad-hoc research papers / reports on business development and market landscape.
- Complete all reporting activities accurately and on time.
- Analyze situations and identify needs of new and existing Client to propose Solutions.
- Analyze Client’s request to come up with the right strategies, assign tasks to internal resources to develop services model and proposal.
- Research and identify market trends and opportunities, collaborate with internal & external stakeholders to create New Service Model based on Market trend and New technology.
- Involve in Proposal and Quotation making process.
- Join Client meeting with Sales/ Client Success team to gather and verify business needs, gather requirements and provide consultation to Client.
- Study and localize Group’s Service Model to Vietnam Market.
- Assist Directors and BODs to track and provide analytical reports on the development of strategic initiatives, financial performance and the market.
- Other tasks as assigned by Division Director and BODs.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s degree.
- Experience in BA, Market research & Consulting (especially CX consulting, DX consulting, Management & Business Consulting) for at least 2 years.
- Fluent written and Spoken English (equivalent to IELTS 7.5).
- Familiar with B2B Global business environment.
- Proficient Microsoft Office (Advanced Excel, Power Point).
- Logical and critical thinking, Analytics skill, Market research, Attention to details, Problem solving, Technical Skills, Decision-Making Skills, Managerial Skills.
- Presentation, Negotiation and Persuasion Skills.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 24 - 32
- Thời gian làm việc: - Monday – Friday, from 8 AM - 5 PM.
- Đồng nghiệp:
- Multinational work environment with global clients and expert teams.
- Opportunities to collaborate with leading companies and high-expertise regional/ global teams. - Phúc lợi:
- Competitive salary with annual raises and promotion opportunities.
- Biannual performance bonuses and a 13th-month salary.
- Full insurance per Vietnamese Labor Law.
- Employee engagement activities, Holiday bonuses, and gifts. - Lương: 20 Tr - 25 Tr VND
Công ty Cổ phần Tư vấn Xây dựng Công nghiệp và Đô thị Việt Nam (VCC) là doanh nghiệp loại I trực thuộc Bộ Xây Dựng.
Trải qua 50 năm hình thành và phát triển, đến nay Công ty VCC có đội ngũ hơn 350 cán bộ gồm kỹ sư và chuyên gia cao cấp ở tất cả lĩnh vực.
Chúng tôi đã và đang thực hiện các Dự án quy mô lớn và trọng điểm quan trọng của Quốc gia như Trụ sở Bộ Ngoại Giao, Bệnh viện TW Quân đội 108, Dự án tổ hợp Sản xuất ô tô VinFast,..
Hiện nay, Công ty VCC đang có nhu cầu tìm kiếm người tài, có tố chất để trở thành cán bộ quản lý, hoạch định chiến lược và xây dựng bộ phận Kiến trúc/ Kết cấu/ Cơ điện. Cụ thể như sau:
Sứ mệnh: Cung cấp dịch vụ tư vấn xây dựng chất lượng, hiệu quả, bền vững và tin cậy cho Khách hàng với phương châm “Chất lượng sản phẩm là điều sống còn, là uy tín, thương hiệu”
Tầm nhìn: Trở thành thương hiệu số một vượt trội của Việt Nam trong các lĩnh vực tư vấn xây dựng lập Quy hoạch và thiết kế Hạ tầng kỹ thuật các Khu công nghiệp, Khu đô thị; Công trình công nghiệp; Bệnh viện; Nhà cao tầng…
Giá trị cốt lõi: Khách hàng là trung tâm nhằm phục vụ khách hàng tốt nhất. Chúng tôi nỗ lực tạo dựng môi trường làm việc chuyên nghiệp, xây dựng văn hóa doanh nghiệp sống đúng giá trị của mình, cởi mở, chia sẻ, gắn bó đoàn kết tất cả vì chất lượng sản phẩm, thỏa mãn các yêu cầu cao nhất của khách hàng.