Các phòng ban đang tuyển dụng tại PKH VIỆT NAM

Dịch vụ khách hàng
Quản lý sản phẩm & dự án

Việc làm PKH VIỆT NAM

Cập nhật 05/01/2025 20:47
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ Phần Ứng Dụng PKH
Customer Service Support (Intern)
PKH VIỆT NAM
9 việc làm 23 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 25/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 24/11/2024
Hình thức: INTERN
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

About the job:

With a customer experience-first mindset, the Customer Service Support team will provide product and service information to resolve any issues that may arise for our customers. Your role is to ensure that customers enjoy a delightful online shopping experience across all brand touchpoints. As a Customer Service Support representative, you must be an excellent communicator, offering helpful information and assistance to customers. This role offers a hybrid work arrangement.


Job Responsibilities:

  • Manage customer interactions through chat across assigned brands on various platforms (Shopee, Lazada, TikTok), handling inquiries and resolving complaints.
  • Collaborate closely with E-Commerce Associates to develop in-depth product knowledge for accurate responses.
  • Regularly check order information in the system to know delivery status.
  • Responds promptly to customer inquiries, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits; follow up to ensure resolution.
  • Manage all consumer communication across ecommerce platform and social media.
  • Communicates and coordinates with internal team as necessary.
  • Ensure customer satisfaction and provide professional customer support.


Requirements:

  • Open to final-year students who are available for night shifts (6:30 pm – 10:30 pm) and 1 of 2 weekends (Sat or Sun).
  • Exceptional verbal and written communication skills.
  • Attention to detail, adaptability and strong problem-solving skills.
  • Understanding of consumer behavior and interest in working in an e-commerce environment.
  • Customer-centric with a service-oriented mindset.

Khu vực
Báo cáo

Công ty Cổ Phần Ứng Dụng PKH
PKH VIỆT NAM Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:

PKH trở thành công ty cung cấp giải pháp công nghệ hàng đầu tại Việt Nam và khu vực Đông Nam Á giúp kết nối các dịch vụ y tế đến rộng rãi người dân, mang lại hiệu quả đột phá cho đơn vị y tế, cũng như những trải nghiệm tiện nghi, hài lòng cho bệnh nhân trong khám chữa bệnh và chăm sóc sức khỏe cá nhân.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm: BHYT, BHXH, BHTN
  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Party
  • Bóng đá
  • Cầu lông
  • Teambuilding

Lịch sử thành lập

  • CÔNG TY TNHH PKH VIỆT NAM được thành lập năm 2016

Mission

  • CÔNG TY TNHH PKH VIỆT NAM hiểu được các nhu cầu trong xã hội hiện đại và mong muốn kiến tạo một cộng đồng lành mạnh, sáng tạo, sẵn sàng phát triển  một tương lai tươi sáng hơn.

Những nghề phổ biến tại PKH VIỆT NAM

Bạn làm việc tại PKH VIỆT NAM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo PKH VIỆT NAM

PKH VIỆT NAM

Click để đánh giá