Job description
As a Sales Executive, you will manage accounts and ensure sales achievement in assigned territories and product lines. You will assist the DSM in relieving their duties whenever necessary.
Your Opportunity:
Actively manage existing accounts to ensure long-term partnerships and customer satisfaction proactively.
Develop new accounts with proper and close follow-up of sales opportunities.
Develop and maintain good customer relationships with important and relevant personnel.
Proactively and creatively solve problems by managing customer complaints through proper investigation and close follow-up to resolve issues (e.g., product deliveries/application troubleshooting).
Coordinate with distribution partners/third parties to better serve customers.
Work closely with the Professional Service team to deliver post-sales service for maximum customer satisfaction.
Who You Are:
Have a Bachelor's degree in Health/Science.
Have more than 1 year of experience in pharmaceutical sales/healthcare.
Possess effective communication and interpersonal skills.
Have creative problem-solving and negotiation skills.
Have experience in handling customer complaints.
Position: Licogi 13, Khuất Duy Tiến, Hà Nội
VINDOCHINA là logistics quốc tế Đông Dương (Việt Nam - Lào - Camphuchia) - Trung Quốc.
Kế thừa truyền thống và thương hiệu của VietThai Group – Nhà khai thác cảng container và cung cấp dịch vụ logistics hàng đầu Việt Nam, ngay từ những ngày đầu thành lập, VINDOCHINA đã có những định hướng chiến lược, mục tiêu rõ ràng và quyết tâm nỗ lực bền bỉ để đưa VINDOCHINA thành một công ty lớn mạnh về Logistics trong tương lai.
Với đội ngũ nhân viên hơn 300 người là những nhân viên trẻ, năng động, vững vàng về chuyên môn và kinh nghiệm trong việc thu xếp các thủ tục thông quan hàng hóa xuất nhập khẩu, Quý công ty sẽ hoàn toàn an tâm khi sử dụng dịch vụ của chúng tôi.
VINDOCHINA cam kết mang lại những lợi ích tối đa cho khách hàng bằng việc thực hiện hóa các hình thức và mô hình kinh doanh mới với việc lấy sự hài lòng thỏa mãn đến từ phía khách hàng đặt lên hàng đầu. Song song đó, cùng với việc phát triển kinh doanh cụ thể thì sự phát triển văn hóa chuẩn mực của