Mô tả Công việc
1.Legal consultancy for units and individuals in LotteFinance:
- Legal advice on business activities, daily operations of the Company to promote business, protect the interests of the Company;
- Legal consultancy, consultancy on the application of law, applying internal regulations on specific cases as required by the whole system through the forms of direct consultation, legal counseling, e-mail counseling and telephone counseling;
- Participating in court proceedings and bodies conducting legal proceedings, providing counseling and support to units in the handling of labor disciplines, settlement of complaints and denunciations;
- Provide legal documents, forms and other documents to the units and individuals of the Company as required
2.Participating in the draft and finalization of the internal regulation system of the Company
- Legal advice for product development, draft of process of services and products;
- Evaluate documents of delegation and authorization of the Company;
- Develop regulations, processes, guidelines under the functions and tasks of the Legal Department;
- Verification of the legality, logic, feasibility and consistency of internal regulations, policies and procedures of the Company; Appraising the modalities, techniques and standards of internal documents;
- Research, update, review and systemize internal regulations of the Company; propose policies to develop regulations, processes and other internal documents of the Company, plans to issue internal documents periodically according to the Company's regulations;
- Management, updating internal documents system (soft file) and providing internal documents to individuals and units upon request;
3.To participate in building the system of forms, contracts, commitments and agreements of the Company:
- Directly develop forms, contracts, commitments, agreements as assigned by the Manager of Legal Department;
- Legal verification of contract forms, commitments and transactions of the Company with customers and partners in order to minimize legal risks and protect the interests of the Company;
4.Training, providing legal knowledge to the units in the Company
- Prepare lectures for each subject according to the purpose and scale of training;
- Directly participate in training of legal knowledge for the staffs of the Company under the direction of the Manager of Legal Department;
- Prepare Q & A about legal situations.
5.Management, updating of legal documents, legal information and other responsibilities
- Legal information on new contents of legal documents for leaders,
- To conduct an assessment of the impact of new legal documents on the Company's operations, to propose any changes required to the internal regulations of the Company.
- Management of legal documents (paper and electronic version, if any);
- Comply with the code of ethics for law practice and professional ethics (for lawyers);
6.Other duties as assigned by the manager and / or Head of Compliance and Legal Division.
Yêu Cầu Công Việc
- Qualifications: Graduated from university majoring in finance, banking, law or related fields (Preferably has a lawyer's certificate)
Expertise:
- Have knowledge of products, services, processes and regulations in the retail banking sector;
- Have general knowledge of law, extensive knowledge of banking and finance, preferring the retail banking.
Experience:
- Have at least 3 years of legal experience in a bank or consumer finance company
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ phần VIVA International được thành lập từ năm 2009, là một trong những công ty đầu ngành về cà phê tại Việt Nam.
Các sản phẩm, dịch vụ kinh doanh của Công ty Cổ phần VIVA International bao gồm:
- Tư vấn nhượng quyền và ủy nhiệm hệ thống VIVA Star Coffee.
- Phân phối các loại cà phê hạt, cà phê bột đóng gói chất lượng nhất.
- Phân phối các dòng máy pha - xay cà phê chính hãng và các nguyên phụ liệu khác.
- Đào tạo Baristar, Manager chuyên nghiệp.
- Khai thác mô hình các dự án bất động sản kết hợp với nhượng quyền kinh doanh cà phê.
- Cung cấp các vật dụng, nguyên liệu cho các khách hàng kinh doanh thức ăn và đồ uống.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2009
Mission
- Mong muốn mang đến cho bạn những ly cà phê thơm ngon nhất, chất lượng nhất. Để tạo nên một ly cà phê trọn vị, Viva đã trải qua cả một quá trình nghiên cứu, chọn lọc kỹ lưỡng. Bắt đầu từ khâu lựa chọn nguyên liệu, điều chỉnh nhiệt độ rang và bao nhiêu lần nếm thử để chọn được kết quả cuối cùng cho công thức cà phê.
- Viva luôn tỉ mỉ, tinh tế trong từng khâu để đảm bảo rằng sản phẩm của mình hoàn hảo và phù hợp với gu người Việt.
- Cà phê Viva không chỉ là ly cà phê bình thường, nó là một sự nỗ lực và huyết tâm của cả một đội ngũ để mang đến cho khách hàng sự trải nghiệm tốt nhất.